رییس مجمع نمایندگان گیلان در دیدار با مدیرکل پست استان:

پست بستر مناسبی برای توسعه بازار محصولات بومی است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در دیدار با مدیرکل پست گیلان گفت: شرکت ملی پست، به عنوان یک سکوی تجارت الکترونیک، بستر مناسبی را برای توسعه بازار محصولات بومی فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهرداد گودرزوند چگینی، نماینده مردم رودبار در مجلس و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ضمن مهم بر شمردن خدمات پست در تسهیل تجارت الکترونیک، گفت: شهرستان رودبار ظرفیت اقتصادی مناسبی در تولید انواع محصول بومی و استراتژیک خوراکی آن دارد که به کمک پست، شاهد رونق هرچه بیشتر تجارت این محصولات خواهیم بود.

رییس مجمع نمایندگان استان گیلان، واحدهای صنعتی و تولیدی متعدد این شهرستان را یادآور شد و افزود: رودبار پتانسیل زیادی برای اشتغالزایی دارد که رونق تجارت محصولات بومی، زمینه‌ساز ایجاد و گسترش اشتغال در استان است.

مدیرکل پست گیلان نیز در این جلسه به تشریح اقدامات پست استان در حوزه تجارت الکترونیک و توسعه اقتصاد دیجیتال پرداخت و گفت: جلسات متعددی با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان محصولات بومی، در راستای استفاده از ظرفیت‌های لجستیک پست به منظور ارسال و فروش آنلاین این محصولات به سراسر کشور برگزار شده است، که امیدواریم به زودی شاهد به ثمر نشستن نتایج آن باشیم.

محمدحسین هوشنگی افزود: حمایت مسئولان به‌ویژه نمایندگان استان در مجلس و کمک در تخصیص اعتبارات استانی با هدف توسعه و به‌روزرسانی زیرساخت‌ها و تجهیزات، گامی بلند در راستای توسعه تجارت الکترونیک گیلان به شمار می‌آید.

Share