مسئول امور جوانان اداره ورزش گیلان:

پرداخت وام ازدواج در گیلان شتاب گرفت | ۸ هزار و ۲۶۹ متقاضی در صف دریافت وام ازدواج

مسئول امور جوانان اداره ورزش گیلان با بیان اینکه پرداخت وام ازدواج در استان شتاب گرفته است، گفت: طبق آخرین آمار اعلامی وزارت ورزش و جوانان؛ گیلان در سال جاری رتبه چهارم پرداخت وام ازدواج را در بین استان‌های کشور دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فیروز عزت دوست، مسئول امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر این اساس تا پایان تیرماه جاری ۶ هزار و ۴۳۷ مورد وام ازدواج به متقاضیان در گیلان پرداخت شده که مجموع میزان وام اعطایی به زوجین در این مدت ۲۱ هزار و ۱۵۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال می‌باشد.

وی عنوان کرد: همچنین هشت هزار و ۲۶۹ متقاضی در استان نیز در صف دریافت وام ازدواج هستند و امیدواریم این تعداد نیز بتوانند در اسرع وقت وام‌های خود را دریافت کنند تا بخشی از هزینه‌های ازدواج آنان پوشش داده شود.

مسئول امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: فقط در تیرماه امسال ۲ هزار و ۲۱۲ وام ازدواج با اعتباری بالغ بر هفت هزار و ۳۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به متقاضیان در گیلان پرداخت شد.

وی بیان کرد: در سال جاری بانک‌های استان همکاری و تعامل بسیار مناسبی برای پرداخت وام ازدواج به متقاضیان دارند و امید است که این روند همچنان ادامه داشته باشد تا زوج‌ها مدت زمان کمتری در انتظار دریافت وام ازدواج باشند.

عزت دوست خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید دولت جدید در خصوص رسیدگی به امور جوانان به طور حتم همه مسئولان اهتمام بیشتری در این مورد خواهند داشت و به همین دلیل پیش بینی می‌شود که پرداخت وام ازدواج در گیلان نیز شتاب بیشتری یافته و در نهابت نیز بتوانیم رتبه مناسبی را در این خصوص در کشور کسب کنیم.

وی اظهار کرد: گیلان سال گذشته در پرداخت وام ازدواج جزو ۱۰ استان نخست بوده و امید است امسال بتوانیم جزو پنج استان برتر قرار گیریم و پرداخت وام ازدواج همچنان با شتاب مناسبی انجام شود.

Share