نماینده ادوار رشت در مجلس؛

هزینه دعواهای بی ثمر را همیشه مردم مظلوم پرداخت کرده اند

نماینده اسبق رشت گفت: چه اشکال دارد برای مردم و بخاطر مردم و برای کشور پا روی نفسانیتمان بگذاریم؟ و با کنار گذاشتن اختلافات و کدورت های گذشته همه با هم ید واحد شده تا مشکل استان و کشور را حل کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده ادوار رشت در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم
استدعا میکنم هر کس دلش برای این کشور و مردم میسوزد و دوستدار و حافظ نظام و انقلاب و خون شهداست این یادداشت را با حوصله تا انتها بخواند.

دلنوشته ای بر مراسم پایان محرم و صفر المعظم! با عنوان روضات العباس (ع) رشت

بدون مقدمه میروم سر اصل موضوع!
این روزها فردی بر صندلی ریاست جمهوری تکیه زده که ادبیات جدید و مترقی بر فضای سیاسی اجتماعی جامعه تزریق نموده!
جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان می گوید هیچ کاری واجب تر از حل مشکل مردم نیست و علت این همه مشکل اعم از  فقر و بیکاری و فساد و غیره ناشی از دعواهای بیخودی و صرفا برای کسب و یا حفظ قدرت بین سیاسیون و مسئولین است و هیچ معنای دیگری ندارد!
و جالب تر آنکه کسی که چند ماه پیش با برچسب عدم التزام به اسلام و ضد ولایت فقیه برای تصاحب کرسی مجلس شورای اسلامی شناخته شده و رد صلاحیت شده بود با ورود رهبری و با رای قاطع مردم حالیه بر کرسی ریاست جمهوری تکیه زده و مشخص شد همین فرد که به تشخیص غلط هیئت اجرایی یک شهرستان، ضد اسلام و دین و ولایت بود! خودش یک اسلام شناس، علی (ع) شناس و مدافع عدالت و مخالف هرگونه ظلم و پارتی بازی و رانت و غیره و اتفاقا یک ولایت مدار شش دانگ واقعی اصیل با ریشه است.
حال که خون پر برکت شهدا چنین برای ملت رقم زده و فردی مطیع کامل رهبری و عاشق خدمت به مردم بر کرسی ریاست قوه مجریه تکیه زده و صادقانه و مخلصانه رسما اعلام می کند علت عدم حل مشکلات، و باقی ماندن اشکالات! صرفا عدم رعایت سیاست های ابلاغی رهبری است و کاملا خود را نه بصورت شعار و حرف بلکه عملی مطیع رهبری می داند و آمده است کشور را در چارچوب قانون اساسی و تحت زعامت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، بسمت پیشرفت هدایت نماید چرا ما مدعیان حفظ نظام و انقلاب و سربازان جمهوری اسلامی نباید رییس جمهور را همراهی و در مقیاس مثلا استانی همان وفاق، مودت، دوستی را پیاده نکنیم؟
چه اشکال دارد برای مردم و بخاطر مردم و برای کشور پا روی نفسانیت‎مان بگذاریم؟ و با کنار گذاشتن اختلافات و کدورت های گذشته همه با هم ید واحد شده تا مشکل استان و کشور را حل کنیم.
حقیقتا علت این نوشتار، بد اخلاقی و کج خلقی تکراری چند نفر منزوی فحاش بد طینت است که مجلس اهل البیت (ع) و عزاداری روزهای آخر ماه محرم را بر نتابیدند و حتی مجلس امام حسین (ع) را هم به سخره گرفتند!
فقط میتوانم بگویم خدایا اگر اصلاح پذیر هستند به راه راست هدایتشان کن و اگر نیستند…..

مردم شریف، متعهد و متدین و ولایت مدار و وطن پرست استان گیلان
روی سخنم با شماست!
با ایجاد فضای سیاسی و مودت و دوستی و با نیت رفع اختلافات و کدورت ها و رفع افتراق اجتماعی و سیاسی حاکم بر کشور و استان و شهرمان!
این جانب مصمم شدم بنا به توصیه بزرگان دینی و سیاسی و با همراهی تنی چند از افراد دلسوز به استان گیلان، نسبت به ایجاد این وفاق استانی گام برداشته و دلها و قلبها را بهم نزدیک کرده تا بتوانیم با این هم افزایی سیاسی اجتماعی دینی خدمتی به مردم کرده باشیم و ان شاالله نفاق را به وفاق تبدیل کنیم و در این راستا با برپایی محفل کوچک روضه در سه روز آخر صفر ماه با عنوان روضات العباس (ع) تلاش کردم و کردیم که کلیه بزرگان دو جناح اصلی استان را زیر بیرق اهل البیت (ع) در کنار مردم متدین گرد هم جمع کنیم و خدا هم کمک کرد و بنا به اذعان دوستان و همراهان در گام اول تا حدود زیادی موفق بودیم.
همگان واقفیم و اذعان داریم عمده مشکلات از همین دعواهای بی ثمر است که هزینه اش را همیشه مردم مظلوم پرداخت کرده اند برای اینکه حرف و حدیث ها کمتر شود و تلطیف قلوبی صورت پذیرد دست به دامن اهل البیت(ع) شدیم و با پرپایی روضه و دعوت از بزرگان همه جناحها و احزاب سیاسی تلاش کردیم دلخوری ها فراموش شود و می دانم و شک ندارم خون پاک شهدای کربلا و نظام مقدس جمهوری اسلامی در این راه حقیر و سایر دلسوزان به این استان را کمک خواهد کرد.
آنها که آمدند نشان از بزرگی و دلسوزیشان بود و هیچگاه تسلیم این دشنام های خبیثانه نمی شوند و انها هم که دعوت حقیر را دیدند اما به هر دلیل نیامدند ان شاالله عذرشان موجه بود و در هر صورت جای قدردانی و‌ شّکر دارد.
اینجانب همیشه تلاش کردم منطقی باشم و بهمین دلیل به بعضی از فیک نیوزها و قلم بدستان کوچه بازاری حق میدهم فحاشی کنند! تهمت بزنند! چون نانشان و ارتزاق زندگیشان از همین ایجاد اختلاف و فحاشی و دشنام است!
بدیهی است اگر کشور ید واحده شده و زیر بیرق امام حسین (ع) و اهل البیت (ع) و رهبری قرار گیرد و اختلاف ها کنار گذاشته شود و دعواها تمام شود و کشور ساخته شود و مردم در رفاه قرار گیرند قطعا نانشان آجر میشود!
پس به این طیف قلیل و کوچک از این جهت حق می دهم!
اما از تقدیر و خیر خداوندی گریزی نیست و اینجانب هیچگاه از این کم لطفی ها و بی مهری ها و تهمت ها و افتراها خسته و دلسرد نشده و با قوت و قدرت بیشتر و با توسل به اهل البیت (ع) و شهدا در جهت این وفاق و وحدت و آشتی استانی قدم بر خواهم داشت و لازم می دانم در همین یادداشت از استاندار فهیم و عاقل جناب آقای  دکتر عباسی و دو نماینده شریف و متعهد به اخلاق آقایان مهندس کوچکی نژاد و دکتر فلاح و همه بزرگانی که به مجلس صمیمی و معنوی اهل البیت (ع) تشریف آوردند نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم و از همه بزرگان جناحهای اصلاح طلب و اصولگرا و غیره تقاضا دارم برای سرافرازی ایران عزیز و توسعه استانمان از خودمان بگذریم تا شاهد هموطن خم شده تا کمر در سطل زباله ها و سایر معضلات و مشکلات و بزهکاری های اجتماعی نباشیم و از این عقب ماندگی استان فاصله گرفته تا شاید بتوانیم خدمت ناچیزی به این مردم مظلوم محق واقعی کرده باشیم
ما میتوانیم اما بشرط اینکه گوش به ناکسان خوارجی که در کمال بی شرمی مجلس امام حسین (ع) را تحریم می کنند نسپاریم و با فراموشی گذشته و عبرت گرفتن از آن به آینده جوانان و پیشرفت استان و حل مشکلات مردم بیاندیشیم و تلاش مضاعف کنیم / ان شاالله

 جعفرزاده ایمن آبادی / هفدهم شهریور ۱۴۰۳

Share