معرفی ۸ هیرو برتر موبایل لجندز

انتخاب کردن یک لجند مناسب در تیم فایت ها اهمیت زیادی دارد، به همین دلیل باید قبل از هر چیزی رول خود را مشخص کنید.

یکی از دلایل محبوبیت موبایل لجندز به نسبت سایر بازی های این سبک، تنوع بالا قهرمانان است. در این بازی شما در کلاس های مختلف می توانید بین لجندهای مختلف، کاراکترهای زیادی را مشاهده کنید که هرکدام شما را با دنیای از لول ها و آیتم ها همراه می سازد. به همین دلیل انتخاب کردن یک قهرمان خوب می تواند روند بازی را به نفع شما تغییر دهد. در این بازی کلاس های مختلف مانند تانک، اتکر، میج و بسیاری رول های دیگر وجود دارد که شما بسته به نوع بازی و گیم پلی خود می توانید در بین آنها انتخاب نمایید.

چرا باید لجند مناسب انتخاب کنیم؟

انتخاب کردن یک لجند مناسب در تیم فایت ها اهمیت زیادی دارد، به همین دلیل باید قبل از هر چیزی رول خود را مشخص کنید. انتخاب کردن رول باعث می شود تا سایر هم تیمی های شما نیز بتوانند در موقعیت درستی قرار بگیرند. برخی از هیروها به صورت کامل می توانند با سایرین هماهنگ شوند، به همین دلیل انتخاب درست و دقیق لجند در موبایل لجندز، شانس شما را برای پیروزی به طرز محسوسی افزایش می دهد. در این مقاله تلاش کرده ایم تا به معرفی ۸ هیرو برتر موبایل لجندز در رول های مختلف بپردازیم تا بتوانید بهترین های این پچ را بهتر بشناسید.

معرفی 8 هیرو برتر موبایل لجندز

هیروی Natalia

به عنوان اولین هیرو به سراغ یکی از محبوب ترین های این پچ در بازی موبایل لجندز خواهیم رفت. این لجند در بخش قهرمانان قاتل تعریف می شود و شما به واسطه آن می توانید دمیج بسیار زیادی را به دشمن وارد کنید. از طرفی شما قادر هستید تا با انجام کارهای مختلف و حرکت های سریع دشمنان خود را عصبانی کنید. این هیرو در بین قهرمانان نینجایی قرار می گیرد و به دلیل دمیج بالا می تواند در رول یک مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از مزایای اصلی این هیرو حرکات سریع آن می باشد.

البته استفاده از این هیرو نیازمند کمی مهارت می باشد و باید با آن به خوبی تمرین کنید. همچنین لول زدن با این هیرو کار ساده ای نیست. یکی از قابلیت های اصلی این هیرو لول passive آن می باشد که می تواند کاراکتر شما را به صورت کامل مخفی کند.

هیروی Grock

اگر در رول تانک بازی می کنید، شما قادر هستید با Grock کارهای مختلفی را انجام دهید. به واسطه این لجندز دارای قابلیت Guardian’s Barrier می باشد و می تواند با ایجاد کردن دیوارهای سنگی مختلف، جلوی حرکت کردن دشمنان را بگیرد. همچنین یکی از قابلیت های اصلی این هیرو crowd-control  است که می تواند مانع از حرکت دشمنان شود. به همین جهت شما می توانید دشمنان خود را از کنترل خارج کنید و سپس آنها را به واسطه سایر هم تیمی های خود شکار کنید. این هیرو دمیج بسیار زیادی نیز در اول بازی دارد و می تواند در لاین هایی که هیروی روبرو Mele است آنها را کاملا اذیت نماید.

هیروی Harith

Harith به عنوان یکی از قهرمانان مهم در بازی موبایل لجندز شناخته می شود. کاهش زمان لول در زمانی که در حال حمله هستید، مزیت اصلی این قهرمان محسوب می شود. به واسطه این قهرمان می توانید کارهای مختلفی انجام دهید. از طرفی شما قادر هستید تا به واسطه این هیرو دمیج زیادی را به دشمن وارد کنید.

وقتی لول اصلی این هیرو فعال می شود. کول دان لول های او نیز کاهش پیدا می کند و شما می توانید پشت سرهم به دشمن خود دمیج سنگین وارد کنید. این هیرو برای میدلین بسیار مناسب است و کاربردهای زیادی را نیز در اختیار شما قرار می دهد. همچنین در مبارزات تیمی می تواند میج های حریف را کاملا از کار بیندازد. به همین دلیل در لیست بهترین هیروهای موبایل لجندز قرار می گیرد.

هیرو برتر موبایل لجندز

هیروی Yi Sun-shin

به عنوان یکی از بهترین های پچ جدید، می توان هیروی YSS را معرفی کرد. این هیرو به عنوان یک هایپرکری شناخته می شود و تنها در اواخر بازی با کنترل درست می تواند دمیج بسیار زیادی را به دشمن وارد کند. این هیرو نیازمند فارم زیادی است و گیم پلی آن نیز بسیار سخت است. از طرفی شما به واسطه این هیرو قادر به انجام کارهای مختلفی هستید. به عنوان مثال می توانید به صورت رنج با تیروکمان بازی کنید و در زمان نیاز از شمشیرهای اون نیز بهره ببرید.

این هیرو برای حضور در رول جانگل به دلیل دمیج بسیار زیاد خود قرار می گیرد. به واسطه این هیرو می توانید کارهای مختلفی را انجام دهید و دشمنان خود را به سرعت نابود کنید. قدرت آخر این دشمن نیز سبب می شود تا در یک فاصله بسیار زیاد دشمنان خود را نابود کنید.

هیروی Gusion

به عنوان یکی از بهترین های پچ جدید در بین قهرمانان بازی موبایل لجندز به سراغ Gusion خواهیم رفت. این هیرو نیازمند تجربه و تمرین بسیار زیادی است. زیرا به واسطه آن باید حرکت های سریع و دقیقی را انجام دهید تا آسیب های بیشتری را به دشمن وارد کنید. به طور کلی این هیرو می تواند هر دشمنی را شکست دهد یا او را فراری دهد.

محبوب ترین لول این کاراکتر Sword Spike نام دارد که به واسطه آن می توانید دشمن خود را هدف گذارید و زمانی که مجدد بر روی این لول کلیک کنید، می توانید کاراکتر خود را به او نزدیک کنید و از لول های دیگر خود با چندبرابر دمیج بیشتر استفاده کنید. به طور کلی این هیرو برای کیل گرفتن در لاین ها و پوش دادن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

موبایل لجندز

هیروی Selena

اگر به دنبال یک ساپورت خوب هستید که در کنار انجام کارهای مختلف، بتوانید دمیج زیادی نیز به دشمن وارد کنید، می توانید از Selena استفاده کنید. این هیرو قابلیت های زیادی دارد و شما می توانید با انجام کارهای مختلف دشمنان خود را شکست دهید. به طور کلی سلنا میتواند دشمنان را نابود کند. سلنا دمیج زیادی را به صورت میج به دشمنان وارد می کند. این در حالی است که قدرت Stun این هیرو نیز می تواند در فایت های گروهی مورد استفاده قرار بگیرد و با این روش می توانید به یاران خود در شکست دادن دشمنان بیشتر کمک کنید.

هیروی Jonson

یکی از تانک های محبوب بازی که می تواند با سایر هیروها برای شکار دشمنان مورد استفاده قرار بگیرد، Jonson است. این هیرو قابلیت های زیادی دارد، اما محبوب ترین آن لول آخر جانسون محسوب می شود که می تواند به شکل یک ماشین در بیاید و با آن می توانید در کل مپ حرکت کنید. در این حالت شما می توانید یکی از یاران خود را نیز به همراه ببرید و با دیدن دشمن به او حمله کنید. قدرت STUN این هیرو در کنار دمیج زیادی که می تواند به دشمن وارد کند، سبب می شود تا حریفان خود را به سرعت از بازی حذف کنید.

هیروی Granger

به عنوان آخرین هیرو در بازی موبایل لجندز به سراغ Granger خواهیم رفت. این قهرمان قدرت بالایی در مبارزات دارد و می تواند به عنوان یک هیروی Marksman  مورد استفاده قرار بگیرد. دمیج بسیار بالای این هیرو در کنار لول های ساده، سبب شده است تا در پچ جدید موبایل لجندز از این هیرو بسیار استفاده شود. قدرت تخریب بالا و لول های مناسب، این هیرو را به عنوان یک قاتل در بازی موبایل لجندز تبدیل کرده است.

Share