در نشست خبری؛

مازیار زارع: در بندرانزلی محکوم به برد هستیم

سرمربی ملوان در نشست خبری مقابل تیم چادرملو اردکان با اشاره به دیدار پیش رو گفت: تیم مقابل مان تیم خوبی است و تازه به لیگ برتر صعود کرده و قابل احترام است و محکوم به این هستیم که در زمین خودمان سه امتیاز را بگیریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مازیار زارع در نشست خبری پیش از دیدار با چادر ملو اردکان اظهار کرد: فکر می‌کنم سخت‌ترین بازی ما در این سه بازی لیگ بازی فردا خواهد بود.

وی با اشاره حمایت هواداران گفت: مطمئنم باید تلاشمون را مضاعف کنیم و همینطور از مردم می‌خواهم و واقعاً بیایند تیم ملوان را حمایت کنند چون بازی سختی را در پیش داریم.

سرمربی ملوان با اشاره به شایستگی ها چادرملو بیان کرد: تیم مقابل‌مان تیم خوبی است و تازه به لیگ برتر صعود کرده و قابل احترام است و محکوم به این هستیم که در زمین خودمان سه امتیاز را بگیریم.

وی با اشاره به اهمیت سه امتیاز دیدار فردا گفت: فکر می‌کنم تلاشمان نسبت به بازی قبل باید خیلی بیشتر باشد و امیدواریم بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم.
زارع در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد مصدوم های بازی افزود: ماهان صادقی بازیکن تیم مان مصدوم است.

سرمربی ملوان در مورد قضاوت هفته گذشته در مقابل استقلال تهران تصریح کرد: واقعیتش اینه که در مورد این موضوع صحبت زیاد است ولی ترجیح می‌دهم در مورد این موضوع صحبتی نکنم و برنگردیم به گذشته، تمام فوتبال دوستان ایران دیدند و تمام تمرکزمان را برای سه امتیاز فردا خواهیم گذاشت.

زارع
در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد وضعیت مالی تیم و نبود اسپانسر افزود: جا دارد تشکر کنم از بازیکنان خوب ملوان که خیلی خوب کار می‌کند و تمرین می‌کند و تمرکزشان را روی تمرین گذاشته‌اند سوالتان کاملا به جا است ولی دوست ندارم فعلاً در مورد این موضوع صحبت کنم و واقعا ما همه داریم تلاش می‌کنیم و همه ارکان باشگاه و مطمئن هستم که اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

وی در پاسخ به سوالی که از خبرنگاران در مورد برآیند دیدار با امیر سعادت تصریح کرد: بازیکنانی که سرباز شده بودند باید با ایشان دیدار می‌کردند و متاسفانه منم از روزی که آمده بودم سعادت نداشتم با ایشان دیدار کنم خوبی در مورد وضعیت تیم وضعیت زمین حسن رود و سربازان تیم انجام شد.

Share