در گفتگو با دیارمیرزا عنوان شد

ماجرای کلنگ زنی ساختمان شهرداری تولم شهر؛ اینبار شروع فاز اجرایی بود

درست سال پیش در همین ایام (۴ شهریور ۱۴۰۲) با حضور فرماندار و نماینده وقت صومعه سرا در مجلس، همین ساختمان کلنگ زنی شده بود و در نگاه اول اینطور به نظر رسیده است که ساختمان شهرداری تولم شهر طی ۲ سال مختلف صرفا کلنگ زنی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، هشتم شهریورماه و همزمان با هفتمین روز هفته دولت با حضور اسفندیار جوشن فرماندار شهرستان صومعه‌سرا، سعید رحمت زاده نماینده این شهرستان در مجلس، حجت الاسلام جلالی امام جمعه، و جمعی از مسؤلان عملیات فاز اول اجرایی ساختمان شهرداری تولم شهر درحالی آغاز شد که انتشار برخی تصاویر در رسانه ها حاشیه ای به دنبال داشت.

در حاشیه این مراسم حسن آقاجانی شهردار تولم شهر گفته بود: “ساختمان شهرداری تولم شهر به مساحت ۱۶۵۰ متر مربع در ۳ طبقه با برآورد اعتبار ۲۵ میلیارد تومان اجرا می‌شود و هزینه فاز اول این طرح ۶ میلیارد تومان برآورد شده است”.

اما اقدام مسئولان برای بالابردن کلنگ در این مراسم درحالی صورت گرفت که درست سال پیش در همین ایام (۴ شهریور ۱۴۰۲) با حضور فرماندار و نماینده وقت صومعه سرا در مجلس، همین ساختمان کلنگ زنی شده بود و در نگاه اول اینطور به نظر رسیده است که ساختمان شهرداری تولم شهر طی ۲ سال مختلف صرفا کلنگ زنی شده است.

در همین راستا اسفندیار جوشن فرماندار شهرستان صومعه سرا در گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه در هفته دولت سال جاری فاز اجرایی ساختمان شهرداری تولم شهر آغاز شده است نه کلنگ زنی آن، افزود: شهردار تولم شهر نیز در همین مراسم تاکید کرد که کلنگ پروژه سال پیش به زمین خورده بود اما به دلیل کمبود اعتبارات هرگز وارد فاز اجرایی نشدند.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه صرف کلنگ زنی پروژه به صورت نمادین و به دلیل شروع فاز اجرایی بوده یادآور شد: باتوجه به اعتبارات محدود شهرداری فاز اول احداث پروژه ساختام شهرداری امسال آغاز شده است.

Share