با عقد قراردادی و به صورت قرضی؛

«قائم اسلامی‌خواه» به ملوان بندرانزلی پیوست

قائم اسلامی‌خواه هافبک تیم گل‌گهر سیرجان با عقد قراردادی به صورت قرضی تا پایان فصل به ملوان بندرانزلی پیوست. وی پیش از گل‌گهر سابقه‌ی بازی در تیم‌های هوادار، مس رفسنجان، تراکتور و … را نیز در کارنامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، قائم اسلامی‌خواه هافبک تیم گل‌گهر سیرجان با عقد قراردادی به صورت قرضی تا پایان فصل به ملوان بندرانزلی پیوست.

اسلامی‌خواه پیش از گل‌گهر سابقه‌ی بازی در تیم‌های هوادار، مس رفسنجان، تراکتور و … را نیز در کارنامه دارد.

قائم اسلامی خواه متولد ۲۷ دی ۱۳۷۳ در دهدشت استان کهگیلویه و بویر احمد است و فوتبال را از نوجوانی آغاز کرد و در ۲۴ سالگی به تراکتورسازی پیوست.

آغاز حرفه‌ای فوتبال

فوتبال خود را از دوران نوجوانی با پیوستن به آکادمی شهرداری یاسوج آغاز کرد سپس سال ۱۳۹۳ در ۲۰ سالگی به تیم فولاد یاسوج ملحق شد و تا سال ۱۳۹۴ در این تیم مشغول به بازی بود.

از نفت گاز گچساران تا بادران

سال ۱۳۹۴ در ۲۱ سالگی به عضویت تیم نفت گاز گچساران درآمد و پس از یک سال حضور در این تیم، تصمیم به جدایی گرفت و به تیم بادران تهران ملحق شد و تا نیم فصل ۱۳۹۷ – ۱۳۹۶ در این تیم توپ زد.

سربازی در تراکتور

نیم فصل ۱۳۹۷ – ۱۳۹۶ در ۲۴ سالگی جهت گذراند دوران سربازی به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست و تا سال ۱۳۹۸ پیراهن این تیم تبریزی را بر تن کرد.

پیوستن به ماشین‌سازی

سال ۱۳۹۸ در ۲۵ سالگی با قراردادی ۲ساله به تیم ماشین‌سازی تبریز درآمد و پس از یک سال حضور در این تیم، پس از توافق با مدیران ماشین سازی، از این تیم جدا شد.

انتقال به مس رفسنجان، هوادار و گل گهر

سال ۱۳۹۹ در ۲۶ سالگی به تیم مس به رهبری امیر قلعه نویی منتقل شد و پس از آن در هوادار و گل گهر بازی کرد.

سابقه بازی ملی اسلامی خواه

اولین بار سال ۱۳۹۶ در ۲۳ سالگی به تیم ملی زیر ۲۳ساله‌های ایران دعوت شد ولی تاکنون موفق به حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان ایران نشده است

سبک بازی

اسلامی خواه بازیکنی چپ پا و باهوش بوده و تکنیک خوب، حفظ توپ عالی و دوندگی زیاد از خصوصیات بارز وی می‌باشد

Share