نشست مشترک دکتر مهدی فلاح و دکتر ظفرقندی؛

دیدار نماینده رشت و خمام با وزیر بهداشت؛ از ارتقای خدمات فوق تخصصی تا تکمیل سایت لاکان

دکتر مهدی فلاح، ارتقای خدمات فوق تخصصی بیمارستان‌های دولتی گیلان، عدم استفاده بهینه از دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی در این بیمارستان‌ها، مطالبات کارکنان سلامت و تسریع در تکمیل پروژه‌های بهداشت و درمان گیلان از جمله سایت لاکان را از جمله مواردی دانست که باید وزارت بهداشت مورد توجه قرار دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدی فلاح، نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس عصر روز دوشنبه با محمدرضا ظفرقندی، وزیر بهداشت دولت چهاردهم دیدار و گفتگو کرد.

فلاح ضمن عرض تبریک بابت آغاز دوره وزارت دکتر ظفرقندی، برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی توفیق کرد و با بیان دغدغه‌های مختلف در حوزه سلامت، خواستار بهبود وضعیت بهداشت و درمان کشور شد.

نماینده رشت و خمام در ادامه به بیان مسائل و چالش‌های حوزه سلامت در گیلان پرداخت.

فلاح، ارتقای خدمات فوق تخصصی بیمارستان‌های دولتی گیلان، عدم استفاده بهینه از دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی در این بیمارستان‌ها، مطالبات کارکنان سلامت و تسریع در تکمیل پروژه‌های بهداشت و درمان گیلان از جمله سایت لاکان را از جمله مواردی دانست که باید وزارت بهداشت مورد توجه قرار دهد.

این نماینده عضو کمیسیون بهداشت همچنین با اشاره به حضور گسترده گردشگران در ایام تعطیلات آخر هفته در گیلان بر ضرورت نگاه ویژه دولت به تامین بودجه لازم برای توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان گیلان تاکید کرد.

ظفرقندی نیز در ادامه با اشاره به اهداف دولت چهاردهم اظهار امیدواری کرد که تیم جدید وزارت بهداشت بتواند در توسعه شاخص‌های سلامت گام‌های موثری بردارد.

همچنین در این دیدار، مجید دل‌آور عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی پزشکان ایران، محمدحسین دلسوز رئیس نظام پرستاری رشت، یاسمن حسین‌زاده فعال صنفی مامایی گیلان و سلمان عسکری از فعالان سیاسی اجتماعی، مهدی فلاح را همراهی کردند.

Share