معاون وزیر بهداشت خبر داد:

تخصیص اعتبارات ملی جهت تکمیل و بهره‌برداری مرکز جامع خدمات سلامت چابکسر

معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از تخصیص اعتبارات ملی جهت تکمیل پروژه مرکز جامع خدمات سلامت چابکسر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بهروز رحیمی، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید از پروژه مرکز جامع خدمات سلامت چابکسر شهرستان رودسر با تقدیر از مشارکت خیرین به جهت آغاز عملیات اجرایی این پروژه، اظهار کرد: این پروژه پس از مدت کوتاهی از آغاز متوقف شد اما خوشبختانه با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسوولان دانشگاه در مسیر احداث قرار گرفت.

وی با اشاره به پیشرفت مطلوب پروژه مرکز جامع خدمات سلامت چابکسر، افزود: پروژه مذکور تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم به زودی شاهد افتتاح و بهره‌برداری از آن باشیم.

وی از برقراری ردیف ملی برای افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت چابکسر خبر داد و افزود: با نظارت و اقدامات دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیش‌بینی می‌شود این پروژه با تصمیمات مالی و فنی اتخاذ شده خدمات مناسبی را در اختیار مردم منطقه قرار دهد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی همچنین از تخصیص منابع اعتباری از ردیف‌های ملی جهت بهره‌برداری هرچه سریعتر مرکز جامع خدمات سلامت چابکسر در شهرستان رودسر طی هفته آینده خبر داد.

Share