امام جمعه رشت؛

دولت چهاردهم جلوی بی نظمی و گرانی‌های لجام گسیخته را بگیرد

فلاحتی با اشاره به کسب رأی اعتماد همه وزیران پیشنهادی رئیس جمهور از مجلس گفت: کنترل قیمت‌ها مهم‌ترین خواسته ما و مردم از دولت چهاردهم است چرا که این لجام گسیختگی قیمت‌ها ملت ما را رنج می‌دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی، با تبریک به مناسبت آغاز هفته دولت اظهار کرد: یاد شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت در دولت، مخصوصاً آیت الله رئیسی و همراهانش را گرامی می‌داریم و قدردان زحمات همه کسانی که در دولت به مردم خدمت می‌کنند هستیم.
وی با اشاره به کسب رأی اعتماد همه وزیران پیشنهادی رئیس جمهور از مجلس افزود: کنترل قیمت‌ها مهم‌ترین خواسته ما و مردم از دولت چهاردهم است چرا که این لجام گسیختگی قیمت‌ها ملت ما را رنج می‌دهد.
آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه پیگیری و ادامه تلاش‌های رئیس جمهور شهید در دولت سیزدهم و اتمام پروژه‌های در دست اجرا را در دستور کار قرار دهند، گفت: دولت چهاردهم توجه به مطالبات رهبری و مردمی نظیر وضعیت فرهنگی، تولید و… را با رصد و برنامه ریزی ها مد نظر و آسیب‌های فرهنگی را رفع کنند.
امام جمعه رشت به سوم شهریور و اشغال ایران توسط متفقین اشاره کرد و ادامه داد: تاریخ ایران از این اشغال خاطرات تلخی دارد ایران در طول تاریخ آسیب‌ها دیده‌اند ملت‌ها و برخی همسایگان چون لهستان، افغانستان و… هنوز محبت مردم را فراموش نکرده‌اند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران برکات فراوانی برای کشور و دنیا داشته است، اضافه کرد: پهلوی‌های خائن و افرادی چون رضاخان و محمد رضا ظلم و خیانت فراوانی بر علیه کشور و ملت انجام دادند.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دشمن دنبال تضعیف دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: دشمنان چشم دیدن موفقیت‌ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران را ندارند و همواره از راه‌های مختلف در پی توطئه علیه نظام هستند.
امام جمعه رشت با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی و راهپیمایی بیش از ۳ میلیون ایرانی در این رزمایش عظیم اضافه کرد: روایتی از امام صادق داریم که راهپیمایان اربعین برای هر گامی که برای زیارت حضرت سیدالشهدا (ع) بر می‌دارند، اجر و برکات زیادی دریافت می‌کنند.
فلاحتی از برپایی موکب‌های خودجوش مردمی برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی قدردانی کرد و گفت: امروز جریان اربعین افکار جهانیان را به سوی امام حسین می‌کشاند و ایشان را در دنیا معرفی می‌کند.
وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اضافه کرد: همه قدرت‌های پوشالی و همه کسانی که از این رژیم جعلی حمایت کردند بدانند که نابودی اسرائیل نزدیک است و به زودی به درک واصل خواهد شد.
امام جمعه رشت در پایان به مهم‌ترین معضل حوزه پسماند تالاب و محیط زیست استان گیلان اشاره کرد، گفت: زمین خواران و مشکلات روستاییان در حوزه ساخت مسکن در روستاها و وضعیت سلامت و برخی مشکلات در بیمارستان‌های گیلان از دیگر مشکلات استان و مطالبات مردمی است که نیازمند توجه ویژه است.

Share