فرمانده انتظامی شهرستان رشت خبر داد؛

دستگیری مامور قلابی در رشت؛ او با تجهیزات نظامی قصد اخاذی داشت

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری یک مامور قلابی و کشف تجهیزات پلیسی غیر مجاز از وی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ «عیسی روشن قلب» با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم، اظهار داشت؛ یکی از موضوعاتی که پلیس همواره نسبت به آن تأکید دارد، درخواست کارت شناسایی معتبر از افرادی است که تحت عنوان مأمور ارگان‌های دولتی به شهروندان مراجعه می‌کنند.
وی در ادامه گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه شخصی تحت عنوان مأمور یکی از ارگان‌های دولتی مجهز به تجهیزات نظامی قصد اخاذی از شهروندان در محدوده مسکن مهر رشت را داشته و با توجه به ظن اهالی، از محل گریخته است، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه پس از بررسی‌های صورت گرفته، صحت موضوع محرز و با تلاش‌های بی‌وقفه و اقدامات فنی مأموران کلانتری ۱۷، متهم مورد نظر شناسایی شد، افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، متهم در محل اختفاء خود دستگیر و  تعدادی تجهیزات پلیسی غیرمجاز نظیر یک قبضه ماکت کلت کمری، یک دستگاه بی‌سیم و یک رشته دستبند غیر مجاز از وی کشف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی شاکیان احتمالی این پرونده ادامه دارد، تصریح کرد: متهم ۳۵ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
سرهنگ روشن قلب در پایان ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس از آن‌ها خواست در صورت مواجهه با افرادی که خود را مامور ارگان‌های دولتی معرفی می‌کنند، قبل از پاسخگویی نسبت به رویت کارت شناسایی این افراد اقدام و هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه فوریت‌های ۱۱۰ پلیس اطلاع رسانی کنند.

Share