جانشین فرمانده انتظامی خبر داد؛

دستگیری عاملان شرارت و درگیری در «رشت» | ۲ مامور قلابی بازداشت شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۲ مامور قلابی و کشف سلاح و مقداری اوراق و اسناد مجعول دولتی، بانکی و مدرک تحصیلی از مخفیگاه آنان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲ عامل شرارت و درگیری در شهرستان «رشت» خبر داد.

سردار «حسین حسن‌پور» اظهار کرد: مجموعه انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد و اجازه عرض اندام را به آن‌ها نخواهد داد.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی استان در پی دریافت خبری مبنی درگیری، قدرت نمایی، ایجاد راهبندان و تخریب اموال عمومی توسط دو نفر در خیابان فلسطین شهرستان رشت، بلافاصه پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند، افزود: با تحقیقات صورت گرفته و اقدامات فنی پلیس، ۲ متهم این پرونده شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان از تشکیل پرونده و معرفی متهمان که چند فقره سابقه شرارت، قدرت‌نمایی با سلاح و اخلال در نظم عمومی دارند برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و اذعان داشت: از مخفیگاه متهمان نیز یک قبضه کلت کمری با ۷ عدد فشنگ جنگی و ۲ قبضه قمه کشف شد.

سردار «حسین حسن‌پور» در  تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی در پی اطلاع از اخاذی، کلاهبرداری و تهدید مردم توسط یک مامور قلابی در شهرستان رشت، پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه با تحقیقات نامحسوس و میدانی صحت موضوع برای پلیس محرز شد، ادامه داد: پلیس با همکاری ماموران سپاه ناحیه رشت در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان افزود: از مخفیگاه متهم ۴۳ساله ۲ قبضه کلت کمری جنگی به همراه ۱۰فشنگ، یک قبضه کلت گازی، ۸۸ عدد فشنگ جنگی، ۲ عدد شوکر، ۳ دستگاه بیسیم، ۳ عدد شارژر بیسیم، یک عدد باتوم، یک عدد افشانه دفاع شخصی، حدود ۷۰۰ عدد ساچمه، ۱۲کپسول گاز سلاح گازی، یک عدد تبرزین، ۶ عدد مهر ارگان‌های دولتی و مقداری اوراق و اسناد مجعول دولتی، بانکی و مدرک تحصیلی کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیس، متهم دستگیر شده هویت همدست خود و خریدار سلاح را در شهر رشت فاش کرد، بیان‌داشت: متهم ۳۷ساله دیگر نیز دستگیر و با هماهنگی قضائی در بازرسی از منزل وی یک قبضه کلت گازی شبه جنگی، ۲ عدد کپسول گاز و ۲تیغه خشاب کشف شد.

سردار حسن‌پور در پایان با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس در خصوص این پرونده ادامه دارد از همکاری مردم با پلیس قدردانی کرد و از آن‌ها خواست در صورت مراجعه افراد به آنان و معرفی خود به عنوان ماموران ارگان‌های دولتی قبل از هرگونه پاسخگویی نسبت به رویت کارت شناسایی و اطمینان از صحت ادعای آن‌ها اطمینان حاصل کنند.

Share