پس از قدرت‌نمایی و تهدید در فضای مجازی صورت گرفت؛

دستبند پلیس صومعه‌سرا بر دستان اراذل و اوباش سابقه‌دار

سرهنگ جعفر عدلی مژدهی، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری اراذل و اوباشی که اقدام به اخلال در نظم عمومی، عربده‌کشی و قدرت‌نمایی کرده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری اراذل و اوباشی که اقدام به اخلال در نظم عمومی، عربده‌کشی و قدرت‌نمایی کرده بود، خبر داد.

سرهنگ «جعفر عدلی مژدهی» اظهار داشت: تامین و ارتقاء امنیت روانی مردم همواره یکی از دغدغه‌های اصلی پلیس است و مجموعه انتظامی با برهم زنندگان نظم و امنیت مردم، قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

وی در ادامه از دریافت خبر درگیری، قدرت‌نمایی و اخلال در نظم عمومی توام با قدرت‌نمایی و تهدید در فضای مجازی توسط یک نفر اراذل و اوباش سابقه‌دار در شهر صومعه‌سرا و متواری شدن وی از صحنه خبر داد و گفت: در این راستا بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با تحقیقات صورت گرفته و اشرافیت اطلاعاتی، متهم این پرونده را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی با تلاش همه جانبه این اراذل و اوباش را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا افزود: متهم ۲۵ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

سرهنگ عدلی مژدهی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با مخلان آسایش شهروندان و با عوامل ایجاد نا آرامی درجامعه به شدت برخورد می‌کند و شهروندان اخبار خود را در این زمینه از طریق سامانه فوریت‌های ۱۱۰ پلیس اطلاع رسانی کنند.

Share