آرنگ خبر داد؛

حضور ۱۰۰ هزار نفر گردشگر داخلی در شهرستان آستانه اشرفیه

فرماندار آستانه اشرفیه اظهار کرد: بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر گردشگر داخلی طی هفته گذشته در تعطیلات به منطقه آمده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  خسرو آرنگ فرماندار آستانه اشرفیه با اشاره به تعطیلات اخیر اظهار کرد: بخاطر حجم بالای گردشگران در این شهر و مشکلاتی که برای شهروندان به وجود آمده بود برخی واحدهای صنفی بعضی از کالاهای اساسی را نتوانستند به موقع به مردم برسانند و نانوایی‌ها با صقوف طولانی مواجه شده بودند.

فرماندار آستانه اشرفیه تصریح کرد: همچنین به علت تجمع بیش ازحد جایگاه‌های سوخت، بومی‌ها و شهروندان شاید در بعضی از مواقع نتوانستند از امکانات درست بهره‌مند شوند.

آرنگ افزود: در ستاد تنظیم بازار و شهرستان‌ها خصوصا در واحدهای نانوایی توانستند با درایت و برنامه ریزی آردهای ترمیمی و مناسبتی را برای نانوایی‌ها اختصاص دهند که مشکلات در ارتباط با توزیع نان به حداقل برسد.

فرماندار آستانه در ارتباط با جایگاه‌های سوخت بنزین اظهار داشت: جایگاه‌های سوخت بنزین از طریق شرکت نفت مدام تغذیه می‌شد تا سوخت به موقع برسد.

آرنگ از اختصاص بیش از ۱۳هزار و ۴۱۸ کیسه آرد ترمیمی و مناسبتی در ۶ ماهه اول سال توسط ستاد تنظیم بازار و شورای آرد و نان به نانوایان به جهت تسهیل مردم درتهیه نان باکیفیت و کافی ذکر کرد و گفت: بیش از یکهزار و۳۸۳ کیسه آرد مناسبتی در بندر کیاشهر تووزیع شده است.

فرماندار آستانه اشرفیه اذعان داشت: آستانه اشرفیه به دلیل وجود مرقد مطهر آقا سیدجلال الدین اشرف گردشگر مذهبی دارد و هم به خاطر وجود بیش از۳۷کیلومتر نوارساحلی، گردشگر سیاحتی دارد.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر گردشگر داخلی طی هفته گذشته در تعطیلات به منطقه آمده‌اند، عنوان کرد: در هفته جاری جایگاه‌های پمپ بنزین شرایط عادی دارند و سرویس دهی آن‌ها به شهروندان انجام می‌گیرد.

Share