در راستای طرح میثاق؛

جزئیات عملیات آسفالت قطعه اول پروژه بازگشایی ژ۵(محور شهید سلیمانی)

در کنار ساخت همزمان ۵ تقاطع غیرهمسطح در رشت، طرح ژ۵ “بلوار سردار شهید سلیمانی” یکی از طرح های میثاق رشت بوده که از مجموع ۱۳ کیلومتر از پیل داربن تا جاده لاهیجان، ۴/۲ کیلومتر آن حدفاصل جاده انزلی روبروی هلال احمر تا پیل داربن در حوزه شهرداری رشت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با دستور رحیم شوقی شهردار رشت عملیات آسفالت قطعه اول پروژه بازگشایی ژ۵ “محور شهید سلیمانی” از سمت خیابان خانجانی آغاز شد.

در کنار ساخت همزمان ۵ تقاطع غیرهمسطح در رشت، طرح ژ۵ “بلوار سردار شهید سلیمانی” یکی از طرح های میثاق رشت بوده که از مجموع ۱۳ کیلومتر از پیل داربن تا جاده لاهیجان، ۴/۲ کیلومتر آن حدفاصل جاده انزلی روبروی هلال احمر تا پیل داربن در حوزه شهرداری رشت می باشد که با پیشرفت قابل توجهی همراه بوده و اکنون با دستور شهردار رشت عملیات آسفالت قطعه اول آن آغاز شده است.
گفتنی است این پروژه در سه قطعه و بصورت همزمان آغاز شده که قطعه اول آن حدفاصل هلال احمر تا انتهای خانجانی به طول ۱۱۵۰ متر ، قطعه دوم حدفاصل انتهای خانجانی تا پستک به طول ۱۳۵۰ متر و همچنین قطعه سوم این پروژه بهسازی و بازگشایی از محدوده پستک تا پیله داربن‌ به طول ۱۶۰۰ متر می باشد.
شایان ذکر است مابقی این طرح خارج از محدوده شهر واقع شده که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای متولی آن می باشد که بدون شک بهره برداری و تکمیل این طرح می تواند نقش زیادی در کاهش ترافیک در ورودی های سطح شهر رشت از سمت انزلی و لاهیجان داشته باشد.
Share