دبیر انجمن اسلامی پزشکان ایران_شعبه گیلان تأکید کرد:

توسعه بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت بسیار ضروری است | مشکل کاربری زمین حل شود!

مجید دل‌آور، دبیر انجمن اسلامی پزشکان ایران_شعبه گیلان اظهار داشت: از سال گذشته سازمان تامین اجتماعی به دنبال توسعه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) است اما به علت اینکه کاربری زمین مربوطه را غیردرمانی زده‌اند اجرایی شدن این طرح توسعه به تعویق افتاده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر مجید دل‌آور، دبیر انجمن اسلامی پزشکان ایران_شعبه گیلان در گفتگو با دیارمیرزا با تأکید بر اینکه توسعه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت بسیار ضروری است، تصریح کرد: با توجه به اینکه شاخص تخت به جمعیت در گیلان از میانگین کشوری پایین‌تر است و از طرفی بیش از یک میلیون و سیصد هزار نفر از مردم گیلان بیمه شده تامین اجتماعی هستند توسعه بیمارستان تامین اجتماعی در رشت می‌تواند به ارتقای خدمات درمانی در استان کمک ویژه نماید.

دل‌آور افزود: از سال گذشته سازمان تامین اجتماعی به دنبال توسعه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) است اما به علت اینکه کاربری زمین مربوطه را غیردرمانی زده‌اند اجرایی شدن این طرح توسعه به تعویق افتاده است.

دبیر انجمن اسلامی پزشکان ایران_شعبه گیلان اظهار داشت: با توجه به اینکه در گیلان سازمان تامین اجتماعی تنها دو بیمارستان دارد که مجموعا حدود ۳۰۰ تخت بستری را شامل می‌شود از استانداری گیلان انتظار می‌رفت با توجه به اهمیت موضوع درمان در استان به این موضوع اهتمام بیشتری می‌داشت تا گیلان از بودجه ملی برای توسعه درمان تامین اجتماعی بهره برد.

وی در پایان عنوان کرد: در بسیاری از طرح‌های عمرانی با مشکلات مدیریتی در استان گیلان مواجه هستیم و امیدواریم استانداری گیلان در اولین فرصت مسئله کاربری زمین محل احداث بیمارستان را حل نموده تا با سرعت طرح توسعه این بیمارستان اجرایی گردد.

گفتنی است، در بخشی از زمینهای متعلق به بیمارستان تامین اجتماعی رشت، ایستگاه قطار جانمایی شده است!

Share