فرمانده انتظامی رشت خبر داد:

بازگشت پسر بچه یزدی گمشده در میدان شهرداری رشت به آغوش خانواده

سرهنگ عیسی روشن قلب فرمانده انتظامی رشت از بازگرداندن پسر بچه یزدی گمشده به آغوش خانواده با تلاش ماموران یگان امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رشت از بازگرداندن پسر بچه یزدی گمشده به آغوش خانواده با تلاش ماموران یگان امداد این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «عیسی روشن قلب» اظهارداشت: ماموران یگان امداد شهرستان هنگام گشت‌زنی انتظامی در محدوده بازار مرکزی میدان شهرداری رشت با پسر بچه‌ای ۵ ساله که سراسیمه، مضطرب و گریان به دنبال خانواده خود بود مواجه شدند و پس از آرام کردن او نسبت به بررسی و اقدامات همه جانبه برای پیداکردن خانواده‌اش اقدام کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی با تلاش‌های بی‌وقفه، پرس‌وجو از کسبه، راهنمایی پسر بچه و اعلام از طریق بلندگوی مرکزی مستقر در شهرداری، یکی از اعضای خانواده این کودک را پیدا کرده و او را صحیح و سالم به آغوش گرم خانواده‌اش که مسافرانی از استان یزد بودند، بازگرداندند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت خاطرنشان کرد: خانواده پسر بچه گمشده به جهت تلاش و مسئولیت‌پذیری پلیس در بازگرداندن فرزندشان، از پلیس صمیمانه تشکر و قدردانی کردند.

Share