با برگزاری مجمع عمومی؛

اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران معرفی شدند+ اسامی

با برگزاری مجمع عمومی شرکت مخابرات ایران، اعضای حقوقی منتخب، نمایندگان خود را برای عضویت در هیئت مدیره معرفی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اعضای حقوقی شرکت مخابرات، نمایندگان حقیقی خود را در ادوار مختلف در ترکیب هیئت مدیره، ابقا و یا جایگزین می‌کنند که بر این اساس ابراهیم محمودزاده، سید اسدالله دهناد و علی‌اصغر طراوتی از سوی شرکت توسعه اعتماد مبین به عنوان عضو حقیقی هیئت مدیره معرفی و با توجه به سهام حقوقی دولت در ترکیب هیئت مدیره مخابرات، مهندس “محمد جعفر‌پور” به عنوان نماینده جدید دولت، معرفی شد.

به همین منظور، در مراسمی با حضور تمامی اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، با حکم ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جعفر‌پور به عنوان نماینده سهام دولت و هیئت‌مدیره شرکت مخابرات ایران کار خود را رسماً آغاز کرد.

محمد جعفرپور، مدرک کارشناسی ارشد شبکه‌های رایانه‌ای داشته و بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت حرفه‌ای در زمینه طراحی، پیاده‌سازی و مدیریت شبکه‌های ارتباطی در مقیاس ملی را دارد.

وی تا پیش از این، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت و قائم‌مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت بوده و همچنین، راهبری پروژه‌های اصلی توسعه‌ای شرکت زیرساخت مانند پروژه ارتقاء ظرفیت شبکه زیرساخت با استفاده از تجهیزات بومی و پروژه اصلاح مهندسی ترافیک شبکه جهت بهبود کیفیت شبکه را بر عهده داشته است.

دیگر عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، مهندس حسن جند، نماینده سهام عدالت است.

در حال حاضر، ابراهیم محمودزاده به‌عنوان رئیس هیئت مدیره، سید اسدالله دهناد به عنوان نائب‌رئیس، علی‌اصغر طراوتی، محمد جعفرپور و حسن جند، اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران را تشکیل می‌‌دهند.

Share