در جریان بازدید مدیرعامل منطقه آزاد انزلی از مجتمع بندری انزلی تأکید شد:

هم‌افزایی منطقه آزاد انزلی و بنادر و دریانوردی گیلان در راستای رونق اقتصادی

در این دیدار دو طرف با اشاره به اینکه همکاری روزافزون موجب پیشرفت هر چه بیشتر دو بندر انزلی و کاسپین می‌شود، تأکید نمودند: انزلی و کاسپین خود را از یکدیگر جدا ندانسته؛ بلکه مکمل هم بوده و با همکاری دو بندر زمینه‌ساز تحقق سیاست‌های توسعه اقتصاد دریا محور فراهم می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدسجاد سیاهکارزاده مدیرعامل سازمان در جریان بازدید از مجتمع بندری انزلی با حسین یونسی مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان دیدار کرد.

در این دیدار موضوعاتی همچون طرح توسعه بنادر انزلی، ظرفیت تخلیه و بارگیری، ظرفیت غلات و روغن خوراکی، اهمیت پس‌کرانه در بنادر، اهمیت ساخت مجتمع تعمیرات شناورها و کشتی‌سازی در مجتمع بندری انزلی و تأثیرات آن بر ناوگان حمل‌ونقل دریای خزر، میزان ماندگاری کالا در بنادر، حمل‌ونقل کانتینری، ترمینال اپراتورها، گردشگری دریایی، حمل‌ونقل چندوجهی، برنامه‌ریزی برای استفاده حداکثری از ظرفیت بنادر کاسپین و انزلی، لایروبی بنادر و هزینه‌های آن، برگزاری مانورهای دریایی مشترک بین دو بندر و همچنین هم‌افزایی در مأموریت‌ها و مسئولیت‌های اقتصادی دو طرف در راستای رونق اقتصادی موردبحث و بررسی قرار گرفت.

در این دیدار دو طرف با اشاره به اینکه همکاری روزافزون موجب پیشرفت هر چه بیشتر دو بندر انزلی و کاسپین می‌شود، تأکید کردند: انزلی و کاسپین خود را از یکدیگر جدا ندانسته؛ بلکه مکمل هم بوده و با همکاری دو بندر زمینه‌ساز تحقق سیاست‌های توسعه اقتصاد دریا محور فراهم می‌شود.

در ادامه سیاهکارزاده به همراه معاونین از بخش‌های مختلف مجتمع بندری انزلی، پست اسکله‌ها و طرح‌های توسعه و سرمایه‌گذاری بندر بازدید نمود.

Share