شرکت توزیع برق گیلان اعلام کرد:

حل مشکل روشنایی معابر ورودی شهر رشت؛ احداث کابل خودنگهدار و بهسازی

مشکل خاموشی روشنایی معابر ورودی شهر رشت با برنامه ریزی و اقدامات انجام شده توسط شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برطرف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شرکت توزیع برق گیلان اعلام کرد: باتوجه به سرقت شبکه برای مدتی چراغ‌های روشنایی معابر ورودی شهر رشت دچار خاموشی بود که براساس هماهنگی با سازمان‌های ذی ربط مقرر شد با توجه به اهمیت این موضوع از منظر امنیت شهری و جاده‌ای مورد پیگیری و اجرای ویژه قرار گیرد.

بر این اساس و با فعالیت ۱۲ اکیپ عملیاتی توزیع برق گیلان تا کنون با احداث کابل خودنگهدار و اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۰ عدد چراغ تا دو کیلومتر از میدان گیل به سمت جاده رشت به تهران مشکل مذکور برطرف شده است و مجموعا تا ۵ کیلومتر این طرح ادامه خواهد داشت.

گفتنی است باتوجه به اهمیت موضوع روشنایی در سطح معابر شهری و روستایی در شب بویژه برای تامین امنیت مردم، همکاران اداره روشنایی معابر شهرستان رشت و سایر امورهای اجرایی استان بصورت روزانه برای تعمیر و نگهداری این تجهیزات اقدام می‌کنند.

همچنین اعلام می‌شود راحت‌ترین راه برای اعلام خاموشی معابر استفاده از اپلیکیشن کاربردی برق من است، علاوه بر این مشترکین محترم می‌توانند برای رفع خاموشی معابر در شهر رشت با شماره تلفن گویای این اداره به شماره ۳۳۴۷۲۲۷۸ یا شماره تلفن اتفاقات (۱۲۱) برای کل استان تماس حاصل کنند.

Share