فرمانده انتظامی گیلان اعلام کرد:

توقیف ۲۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق بالای ۲۵۰ سی سی در گیلان طی ۳ روز!

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی گیلان از کشف و توقیف ۲۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق بالای ۲۵۰ سی سی توسط رده‌های انتظامی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی گیلان از کشف و توقیف ۲۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق بالای ۲۵۰ سی سی توسط رده‌های انتظامی در این استان خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی با بیان اینکه قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می‌شود اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرائم اقتصادی، گامی موثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه‌گذاران است.

وی در ادامه گفت: ماموران انتظامی در سطح کلانتری‌ها و پاسگاه‌های تابعه با مشارکت کلیه رده‌های انتظامی استان در اجرای طرح ضربتی سه روزه که از تاریخ چهاردهم الی هفدهم مرداده ماه به طول انجامید تعداد ۲۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق با حجم موتور بالای ۲۵۰ سی سی کشف و راکبین به مرجع قضایی معرفی گردیدند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان تصریح کرد: برابر برآورد کارشناسان ارزش موتورسیکلت‌های توقیف شده بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال بوده است.

سردار ملکی در پایان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت کشور است از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اخبار و اطلاعاتی  در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

Share