مدیرعامل شرکت سیمان خزر در حاشیه بازدید مدیرکل استاندارد گیلان:

تغییرات بنیادی در فرآیند‌های شرکت سبب تولید محصولات استاندارد با کیفیت شد

اسحق جمال امیدی اظهار کرد: تغییرات بنیادی در فرآیند‌های شرکت موجبات تولید محصولات استاندارد با کیفیت و مرغوب در راستای خدمتگزاری شایسته به مردم شریف استان گیلان گردیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مجتبی معصوم‌نژاد، مدیرکل استاندارد استان گیلان و هیئت همراه روز دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ ضمن بازدید از دپارتمان‌های مختلف کارخانه سیمان خزر با اسحق جمال امیدی، مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره دیدار و گفتگو کرد.

جمال امیدی ضمن خیر مقدم به مدیرکل استاندارد استان گیلان و هیئت همراه، به تشریح وضعیت کنونی سیمان خزر پرداخته و عنوان کرد: کسب افتخارات کشوری و استانی این واحد تولیدی حاصل زحمات و تلاش شبانه‌روزی همکاران خدوم بوده و افزود تولید ۱۲ محصول با کیفیت و همچنین احداث آزمایشگاه مجهز بتن در کارخانه نشان از جایگاه بالای مصرف‌کنندگان و خریداران و همچنین رعایت استاندارد و اهمیت استحکام محل سکونت مردم دارد.

وی همچنین عنوان کرد: تغییرات بنیادی در فرآیند‌های شرکت موجبات تولید محصولات استاندارد با کیفیت و مرغوب در راستای خدمتگزاری شایسته به مردم شریف استان گیلان گردیده است.

مدیرکل استاندارد گیلان نیز ضمن خداقوت به مدیرعامل و پرسنل سیمان خزر از اقدامات درخشان در عرصه تولید با کیفیت تقدیر کرد و اظهار داشت: اداره استاندارد همراه کارخانجات جهت تولیدات مرغوب در راستای رضایتمندی و خدمت‌رسانی به مردم می‌باشد.

در پایان این دیدار دو طرف با عنایت به اهمیت تولید محصولات استاندارد، ضمن بازدید از دپارتمان‌های مختلف شرکت، در جهت افزایش همکاری فی مابین اعلام آمادگی کردند.

Share