با حضور دکتر جمال امیدی؛

تکریم و تجلیل از خانواده شهدای کارگری، شهدای تولید و کارکنان منتخب سیمان خزر

دکتر جمال امیدی در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از خانواده شهدای کارگری، شهدای تولید و کارگران منتخب شرکت سیمان خزر گفت: یکی از معجزات انقلاب اسلامی ایران، مدیران و فرماندهان جوان جنگ تحمیلی بودند که در مکتب حضرت امام خمینی (ره) به شخصیتی برجسته و جامع الاطراف رسیدند.

مراسم تکریم و تجلیل از خانواده شهدای کارگری، شهدای تولید و کارکنان منتخب سیمان خزر با حضور مهندس طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار، دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت خزر، سرهنگ عطایی فرمانده سپاه شهرستان رودبار، معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار رودبار، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان، تعدادی از مدیران شهرستانی و مدیران و کارکنان سیمان خزر در روز دوشنبه ۱۴۰۲٫۳٫۱ رأس ساعت ۱۰ در محل کارخانه این شرکت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت خزر ضمن خوش آمد گویی به میهمانان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس، مدافع حرم و تولید برلزوم وحدت، همدلی و تقویت روحیه ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: یکی از معجزات انقلاب اسلامی ایران، مدیران و فرماندهان جوان جنگ تحمیلی بودند که در مکتب حضرت امام خمینی (ره) به شخصیتی برجسته و جامع الاطراف رسیدند.

وی تقویت روحیه ایثارگری و از خودگذشتگی را خشت اول اقتصاد مقاومتی دانسته و بر مشارکت جمعی و استفاده از ظرفیت تمامی متخصصین داخلی جهت دستیابی حداکثری به تولید ملی با تکنولوژی بومی تاکید نمودند.

در ادامه دکتر جمال امیدی هم ضمن تکریم و قدردانی از رشادتهای ایثارگران هشت سال دفاع مقدس گفت: با توجه به شرایط حال حاضر اقتصادی و نامگذاری سال جاری بنام مهار تورم و رشد تولید از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می‌بایست فرامین حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب را غنیمت شمرده و با همدلی، جدیت در کار و تلاش و همچنین نظم فردی و سازمانی منویات ایشان را سرلوحه امورات تولید و صنعت قرار داده و از فرصت‌های پیش‌رو برای آبادانی ایران اسلامی بهره‌برداری بهینه نمائیم.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز مدیون افرادی است که با جان و مال خود از تمامیت ارضی میهن اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: رزمندگان اسلام مردان حق و حقیقت بودند که با اعتقاد به اصل موقعیت مقدم بر طریقت می‌باشد از جان خود برای حفظ خاک و آرامش ایران و ایرانی گذشتند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رودبار در آیین تجلیل و تکریم از مقام شامخ کارگر و شهدای کارگری سیمان خزر با عنوان اینکه کارگران با مسئولیت‌پذیری خود در سنگر خط مقدم اقتصاد مقاومتی می‌باشند و اشاره به کسب رتبه کشوری سیمان خزر تصریح کرد: کسب چنین مرتبه‌ای نشان از مسیولیت‌پذیری همه اعضای این مجموعه است.

در پایان حجت الاسلام و المسلمین ملکی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودبار نیز سخنانی در خصوص ارزش کار و کارگر و اهمیت کار فی سبیل الله ایراد کردند.

گفتنی است در این مراسم از خانواده شهدای کارگری، شهدای صنعت و کارکنان منتخب شاغل در شرکت سیمان خزر با اهداء لوح سپاس تجلیل و قدردانی گردید.

Share