راه و شهرسازی گیلان اعلام کرد

تصویب طرح جامع شهر آستارا در کارگروه زیربنایی و بررسی ۲۶۰ پرونده در جلسه کمیسیون ماده ۵ گیلان

فلاحتگر با بیان اینکه طرح جامع شهر آستارا در این جلسه مصوب شد، خاطر نشان کرد: طرح جامع شهر واجارگاه و همچنین تدقیق محدوده روستای بالاگزاف رود با حریم و محدوده شهر کلاچای نیز در جلسه مذکور بررسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دومین جلسه کارگروه امور زیربنایی استان به ریاست فکور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان و با حضور فلاحتگر مدیرکل راه و شهرسازی گیلان و سایر اعضاء در سالن جلسات اداره کل راه وشهرسازی گیلان برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان اذعان داشت: در این جلسه موضوع ۱۸ پرونده سرمایه‌گذاری خارج از محدوده شهر و روستا، بررسی و منجر به تصویب طرح‌های مذکور شد.

وی با بیان اینکه طرح جامع شهر آستارا در این جلسه مصوب شد، خاطر نشان کرد: طرح جامع شهر واجارگاه و همچنین تدقیق محدوده روستای بالاگزاف رود با حریم و محدوده شهر کلاچای نیز در جلسه مذکور بررسی شد.

بررسی ۲۶۰ پرونده در دومین جلسه کمیسیون ماده ۵ گیلان در سالجاری

 دومین جلسه کمیسیون ماده ۵ استان به ریاست فکور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان و با حضور فلاحتگر مدیرکل راه و شهرسازی گیلان و سایر اعضاء در سالن جلسات اداره کل راه وشهرسازی گیلان برگزار شد.
گفتنی است: این جلسه با دستور کار بررسی پرونده‌های مورد درخواست شهروندان در شهرهای رشت، احمدسرگوراب، صومعه سرا، کلاچای، فومن، رودسر، سیاهکل، آستارا، اسالم، رستم آباد، لشت نشاء، بندر انزلی و غازیان، تالش، ماسال، بندر کیاشهر، کوچصفهان، رحیم آباد، گوراب زرمیخ، آستانه اشرفیه، شفت و لاهیجان آغاز به کار کرد و در نهایت منجر به صدور آراء کمیسیون در ۲۶۰ پرونده گردید.
همچنین تدقیق خط محدوده طرح‌های تفصیلی شهرهای لاهیجان و رستم آباد نیز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

Share