پس از اتمام رای‌گیری صورت گرفت؛

ترکیب کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر رشت مشخص شد

پس از اتمام رای‌گیری پیرامون انتخاب اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر رشت در ساختمان جلسات شورا، ما بین اعضای این کمیسیون‌ها برای مشخص شدن ترکیب کمیسیون‌ها و تعیین جایگاه رئیس، نائب رئیس و منشی کمیسیون‌ها رای گیری انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پس از اتمام رای‌گیری پیرامون انتخاب اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر رشت در ساختمان جلسات شورا، ما بین اعضای این کمیسیون‌ها برای مشخص شدن ترکیب کمیسیون‌ها و تعیین جایگاه رئیس، نائب رئیس و منشی کمیسیون‌ها رای گیری انجام شد که در کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت، حسن کریمی کرنق به عنوان رئیس، رضا عاشری نائب رئیس و مسعود عباس نژاد به عنوان منشی انتخاب شدند.

برای کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهری رشت نیز سید شمس شفیعی به عنوان رئیس، مجید عزیزی و محمد حسن عاقل منش به ترتیب به عنوان نائب رئیس و منشی این کمیسیون آرای لازم را کسب کردند.

در کمیسیون حمل و نقل و عمران نیز محسن سماکچی در جایگاه رئیس انتخاب، مسعود عباس نژاد نائب رئیس و سید شمس شفیعی منشی این کمیسیون شد.

برای کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت نیز به ترتیب هادی رمضانی به عنوان رئیس کمیسیون انتخاب شد و محمد حسن عاقل منش و سید حسین رضویان به ترتیب به عنوان نائب رئیس و منشی این کمیسیون آرای لازم را کسب کردند.

در کمیسیون شهرسازی و معماری نیز مسعود عباس نژاد، محسن سماکچی و رضا عاشری به ترتیب به عنوان رئیس، نائب رئیس و منشی این کمیسیون انتخاب شدند.

سید حسین رضویان در کمیسیون توسعه پایدار شورای شهر به عنوان رئیس انتخاب شد و نادر حسینی و محمد حسن عاقل منش به ترتیب در جایگاه نائب رئیس و منشی این کمیسیون قرار گرفتند.

Share