فرمانده انتظامی رضوانشهر خبر داد:

برخورد قاطع پلیس با اراذل و اوباش در رضوانشهر و دستگیری ۶۴ نفر!

سرهنگ حامد شادبهر، فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر از احضار و دستگیری ۶۴ نفر از اراذل و اوباش از آغاز سال تاکنون در این شهرستان خبر داد و گفت: برقراری و ارتقاء امنیت پایدار در جامعه یکی از اهداف مهم پلیس است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر از احضار و دستگیری ۶۴ نفر از اراذل و اوباش از آغاز سال تاکنون در این شهرستان خبر داد و گفت: برقراری و ارتقاء امنیت پایدار در جامعه یکی از اهداف مهم پلیس است.

سرهنگ حامد شادبهر با بیان اینکه اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان خط قرمز مجموعه انتظامی است، اظهار داشت: پلیس قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی برقراری و ارتقاء امنیت پایدار در جامعه را یکی از اهداف مهم پلیس قلمداد کرد و بر اصل پیشگیری به عنوان یکی از محوری‌ترین سیاست‌ها و ابزارهای مجموعه انتظامی برای مقابله با وقوع جرم و بزهکاری در جامعه تاکید کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر از دستگیری ۹ نفر از اراذل و اوباش تحت کنترل و دستگیری ۱۲ نفر نوظهور و  احضار ۴۳ نفر از اراذل و اوباش از ابتدای سال تاکنون در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: تعداد ۱ قبضه سلاح گرم و ۸ عدد سلاح سرد از قبیل چاقو و قمه از اراذل و اوباش کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه ماموران انتظامی با حساسیت ویژه نسبت به شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش اقدام می‌کنند، افزود: پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

Share