شهردار رشت در جمع خبرنگاران؛

برای ادامه کارها نیاز به آرامش و پشتیبانی مردم عزیز شهر رشت داریم

شوقی با تاکید بر اینکه برای ادامه کارها نیاز به آرامش و پشتیبانی مردم عزیز شهر رشت داریم، اذعان داشت: قطعا این پشتیبانی را می‌توانیم با زحمات اصحاب رسانه که منعکس کننده اقدامات و تلاش‌های اعضای محترم شورا و همکاران مجموعه شهرداری به دست بیاوریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به مناسبت روز خبرنگار، مراسم تجلیل از اصحاب محترم رسانه،با حضور رئیس، اعضای شورای اسلامی و شهردار رشت و جمعی از فعالان رسانه ای استان برگزار شد.

ارائه خدمات بیشتر به شهروندان با همراهی و تعامل رسانه‌ها امکان‌پذیر است

شهردار رشت ضمن تبریک روز خبرنگار و تشکر بابت همراهی این قشر زحمت کش با مدیریت شهری بیان داشت؛ در راس، سیاست‌گذاری‌های شورای اسلامی در کنار تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری با همراهی اصحاب رسانه و تعامل لازم در این خصوص می‌تواند ارئه خدمات بیشتر به شهروندان را فراهم سازد.

وی افزود: حضور اصحاب رسانه در کنار مدیریت شهری و اطلاع‌رسانی درست و دقیق به مردم می‌تواند زمینه ساز ایجاد فضایی بهتر و سازنده‌تر در شهر باشد.

شوقی با تاکید بر اینکه برای ادامه کارها نیاز به آرامش و پشتیبانی مردم عزیز شهر رشت داریم، اذعان داشت: قطعا این پشتیبانی را می‌توانیم با زحمات اصحاب رسانه که منعکس کننده اقدامات و تلاش‌های اعضای محترم شورا و همکاران مجموعه شهرداری به دست بیاوریم.

شهردار رشت عنوان کرد: بی تردید مشکلاتی در حین کار در سطح شهر برای مردم فراهم می‌کنیم که با اطلاع‌رسانی خبرنگاران محترم می‌توانیم ادامه کار را با قدرت و دقت بیشتری پیش ببریم.

شوقی در پایان با اشاره به اینکه هدف همه ما خدمت صادقانه به مردم است عنوان کرد: امیدواریم با همراهی و حمایت اصحاب محترم رسانه و تبیین فعالیت‌های مدیریت شهری برای شهروندان فهیم رشت، کارهای بهتر و خدمات ارزنده‌تری را در این شهر آغاز کنیم.

نقش خبرنگاران در تحقق اهداف مجموعه مدیریت شهری رشت غیر قابل انکار است

محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران در ساختمان پرورشگاه مژدهی رشت با گرامی داشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی اظهار کرد: روز خبرنگار را محضر تمامی خبرنگاران عزیز و پرتلاش تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم در مسیر تعهدی که نسبت به مردم و نظام دارند همواره موفق و سربلند باشند.

وی با بیان اینکه نقش خبرنگاران در تحقق اهداف مجموعه مدیریت شهری غیر قابل انکار است افزود: یقینا بخشی از موفقیت‌های شورا و شهرداری رشت در این دوره از فعالیت مجموعه مدیریت شهری رشت با همراهی و اطلاع‌رسانی به موقع اصحاب رسانه محقق شد.

کارگرنیا با قدردانی از تلاش‌ها و همراهی اصحاب رسانه در انعکاس عملکرد حوزه مدیریت شهری رشت بیان کرد: امیدوارم در چهارمین سال فعالیت شورا ی ششم نیز این همکاری و همراهی را شاهد باشیم.

Share