امام جمعه آستارا؛

با انتقادات نسنجیده از دولت، آب به آسیاب دشمنان نریزیم

امام جمعه شهرستان آستارا گفت: انتقاد از دولت باید در راستای بهبود وضعیت باشد و با انتقادات نسنجیده نباید آب به آسیاب دشمنان بریزیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام محمدجواد باقری ارومی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان آستارا اظهارکرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری دشمنان نظام و مردم ایران اسلامی، میهمان ما را در کشورمان به شهادت رساندند و به امید خدا به زودی جواب کوبنده و خوانخواهی مردم ما را خواهند دید.
وی افزود: اسرائیل جنایتکار برای رسیدن به اهداف شوم خود و برای بقا دست و پا می‌زند و در این راستا از هیچ جنایتی فروگذار نیست؛ اسرائیل و همپیمانانش بدانند با اقدام وقیحانه‌ای که در ایران انجام دادند دیگر هیچ چشم پوشی نخواهند دید و تقاص خون شهدا را خواهند داد.
امام جمعه شهرستان آستارا ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری همه قوا در راستای اهداف نظام باید گام برداند و هیچکس نمی‌تواند ساز مخالفی را به صدا در آورد و هم افزایی و همراهی را از بین ببرد.
وی بیان کرد: اگر انتقادی به عملکرد دولت و یا سایر بخشهای حکومتی و دولتی وجود دارد باید درست و در راستای بهبود وضعیت باشد و نباید به تخریب یکدیگر بیانجامد و کشور را تضعیف نماید.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرزی بندر آستارا تصریح کرد: دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه و شکاف در جامعه اسلامی و مخصوصا ایران اسلامی است و باید هوشیار باشیم با بعضی اقدامات نسنجیده آب در آسیاب دشمنان نریزیم و دولت را تخریب ننماییم.
وی تاکید کرد: همه جریان‌های سیاسی و غیره باید دست به دست هم دهند تا مشکلات مردم حل شود و رئیس جمهور هم طبق قول‌هایی که داده است به وظایف خود عمل نماید تا مردم در زندگی و معیشت خود عمل به وعده‌ها را ببینند.
امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا خاطرنشان کرد: همه ما مسئولان موظف هستیم طبق قانون اساسی و زیر نظر رهبر معظم انقلاب حرکت نماییم؛ زیرا مردم حرکت کردن خارج از این حدود را به هیچ وجه بر نمی‌تابند.
در پایان نماز جمعه این هفته مردم شهرستان مرزی بندر آستارا در راستای محکومیت جنایات اسرائیل به خصوص شهادت دکتر اسماعیل هنیه راهپیمایی کرده و اقدامات اسرائیل جنایتکار و همپیمانانش را محکوم کردند.

Share