فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود خبر داد:

بازداشت ۴ عامل نزاع و درگیری در دریاسر لنگرود | اخلال در نظم عمومی خط قرمز پلیس است

سرهنگ شریف رحیمی، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از دستگیری ۴ نفر عامل نزاع و درگیری در دریاسر لنگرود خبر داد و افزود: متهمان ۲۷، ۲۹، ۳۳ و ۴۰ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از دستگیری ۴ نفر عامل نزاع و درگیری در دریاسر لنگرود خبر داد.

سرهنگ شریف رحیمی اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس اعلام کرد و اظهارداشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با اطلاع از درگیری جمعی چند نفر در دریاسر لنگرود، بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه پلیس پس از حضور در آدرس اعلامی، ۴ عامل نزاع و درگیری که باعث ارعاب شهروندان و برهم زدن نظم و امنیت شده بودند را شناسایی و دستگیر کرد، افزود: متهمان ۲۷، ۲۹، ۳۳ و ۴۰ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به کشف تعدادی قمه و چاقو از متهمان، بیان‌داشت: اینگونه افراد که باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی می‌شوند، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

Share