در نخستین گام لیگ برتر؛

اولین گل نورافکن با لباس ملوان؛ مازیار زارع با برد به انزلی بازگشت

امید نورافکن بازیکن تازه وارد ملوان بند انزلی که این فصل بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو بسته است پشت ضربه پنالتی ایستاد و در دقیقه ۵۳ این دیدار توپ را وارد دروازه گل گهر سیرجان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دیدار تیم‌های فوتبال ملوان و گل‌گهر سیرجان در هفته نخست لیگ بیست و چهارم با پیروزی تیم میزبان به پایان رسید و قوهای سپید انزلی توانستند با کسب ۳ امتیاز شروع خوبی در لیگ برتر داشته باشند.

این دیدار با برتری ملوان در نیمه نخست همراه شد و حرکات بازیکنان سرعتی این تیم از کناره‌ها موقعیت های خوبی را ایجاد کرد که غندی‌پور در گل کردن موقعیت تک به تک و حتی دروازه خالی ناکام بود!

نیمه دوم بازی کمی برابر شد اما حرکت در عمق غندی‌پور با اشتباه اندونگ و زاهدی و در ادامه اخباری همراه شد تا پنالتی به سود ملوان گرفته شود و امید نورافکن تنها گل این مسابقه را به ثمر رساند.

ترکیب ملوان:

حبیب فرعباسی، سعید کریمی، محمدرضا رضایی، ابوذر صفرزاده، یونس اکبرپور، امید نورافکن، نیما انتظاری، رضا میرزایی(۶۶″ امیررضا افسرده)، ماهان صادقی، رضا غندی پور(۵۸″سجاد بازگیر) و محمدی عمری
سرمربی:مازیار زارع

ترکیب گل‌گهر:

محمدرضا اخباری – عثمان اندونگ – مسیح زاهدی – ابولفضل رزاق پور – مهدی تیکدری(۷۲″مهدی تیکدری) – امید حامدی فر – احمد زنده‌روح – سامان نریمان جهان(۴۶″ امیر جعفری) – مجید عیدی – مسعود زائرکاظمین(۶۶″گوستاوو واگنین) – علی قربانی
سرمربی: مهدی تارتار

امید نور افکن کاپیتان تیم ملوان اولین گل فصلش را با لباس قوهای سپید به ثمر رساند.

دقیقه ۵۲ – امید نورافکن ( ملوان ۱ – ۰ گل‌گهر ) : امید نورافکن پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و برخلاف حرکت اخباری توپ را به گل تبدیل کرد.

Share