اقساط بانکی خود را در منزل پرداخت کن | معرفی قابلیت‌های همراه بانک ملل برای آیفون

بهتر است بدانیم که همراه بانک ملل برای آیفون تنها ابزار بانکی پرکاربرد کشور نیست و برنامه‌های بانکی دیگری نیز در طی سال‌های گذشته عرضه شده‌اند که هرکدام خدماتی گوناگون را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. در این مطلب به معرفی سه اپ بانکی پرطرفدار همراه بانک ملل ایفون، موبایل بانک مسکن ios و برنامه بانک کشاورزی برای ایفون خواهیم پرداخت و قابلیت‌های مختلف هرکدام را برای شما بازگو خواهیم کرد.

بهتر است بدانیم که همراه بانک ملل برای آیفون تنها ابزار بانکی پرکاربرد کشور نیست و برنامه‌های بانکی دیگری نیز در طی سال‌های گذشته عرضه شده‌اند که هرکدام خدماتی گوناگون را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. در این مطلب به معرفی سه اپ بانکی پرطرفدار همراه بانک ملل ایفون، موبایل بانک مسکن ios و برنامه بانک کشاورزی برای ایفون خواهیم پرداخت و قابلیت‌های مختلف هرکدام را برای شما بازگو خواهیم کرد.

دانلود همراه بانک ملل برای ایفون

همراه بانک ملل برای آیفون؛ همراهی امن و مطمئن برای انجام امور بانکی

طراحی مدرن، امنیت خدشه‌ناپذیر و رابط کاربری روان از جمله ویژگی‌هایی است که همراه بانک ملل نسخه ios را به ابزار مالی پرطرفداری در میان ایرانیان مبدل کرده است. با دانلود همراه بانک ملل برای ایفون می‌توانید تراکنش‌های بانکی (بین بانکی و درون بانکی) خود را در محیط امن این نرم‌افزار انجام دهید و قبوض بانکی خود را بدون نیاز به انتظار در صف‌های شلوغ خودپرداز به سادگی لمس یک دکمه پرداخت کنید. مشاهده گردش حساب بانکی، دریافت گزارش صورتحساب، مسدودی کارت بانکی، استعلام شماره شبا و خرید شارژ برای اپراتورهای مختلف ایرانسل و همراه اول از دیگر قابلیت‌های پرکاربردی است که در این ابزار مالی برای استفاده مشتریان این بانک تعبیه شده است. اما مزیت اصلی این همراه بانک، امکان پرداخت اقساط تسهیلات بانکی ملل است. بنابراین چنانچه از بانک ملل وام یا تسهیلات اعتباری دریافت کردید، نیازی نیست برای پرداخت این وام به خودپرداز یا شعب بانکی مراجعه کنید؛ کافی است اینترنت بانک ملل برای ایفون را نصب و دکمه پرداخت قسط در صفحه اصلی برنامه را لمس کنید تا به بخش جزئیات اقساط بانکی و مدیریت تسهیلات هدایت گردید.

آموزش دانلود همراه بانک ملل برای ایفون

ظهور اپ‌های بانکی در دهه گذشته تحولی عظیم را در نظام بانکداری کشور پدید آورده و امکان دریافت محدوده وسیعی از خدمات بانکی را بدون نیاز به ترک منزل برای ایرانیان فراهم کرده است. اکنون دانلود همراه بانک ملل برای آیفون جایگزین مراجعه حضوری به شعب بانکی شده و مانند یک دستیار مالی هوشمند، مدیریت امور مالی افراد را به دست گرفته و انجام عملیات مختلفی نظیر پرداخت اقساط تسهیلات بانکی و قبوض خدماتی را در هر زمان و مکانی برای مشتریان این بانک فراهم کرده است. دانلود همراه بانک ملل برای ایفون مستلزم دانلود و نصب یکی از بازارچه‌های مجاز ایرانی آیفون است، چراکه امکان دانلود مستقیم اپ‌های ایرانی در اپ استور اپل وجود ندارد و برای دانلود و انتشار اپ‌های وطنی باید به پلتفرم‌های فارسی نرم‌افزارهای ios متوسل شد. سیبجه، اولین بازارچه ایرانی اپ استور نرم‌افزارهای آیفون و یکی از برترین راهکارهای گذر از محدودیت‌های اپل برای نصب اپ‌های ایرانی در ویندوز عامل ios است. با نصب سیبچه و پرداخت هزینه منصفانه‌ای برای اشتراک ماهانه و ثبت دستگاه در پنل ادهاک می‌توانید همواره به تمام اپ‌های کاربردی ایرانی دسترسی داشته باشید و -اگر توسعه‌دهنده هستید- اپ‌های خود را در مارکت سیبچه برای استفاده عموم منتشر کنید. پس از نصب سیبچه و ثبت دستگاه خود در این بازارچه می‌توانید عبارت دانلود همراه بانک ملل یا دانلود نرم افزار فام ملل برای ایفون (پویانگار ملل) را در نوار جستجوی این بازارچه تایپ کرده و در صفحه بعدی دکمه آبی‌رنگ دانلود همراه بانک ملل ios را لمس کنید تا این اپلیکیشن بانکی در آیفون شما نصب گردد. چنانچه مایل نیستید این اپ را در گوشی خود نصب کنید، با نسخه وب همراه بانک ملل همچنان می‌توانید به برخی قابلیت‌های همراه بانک ملل دسترسی داشته باشید.

همراه بانک مسکن ایفون؛ دستیار هوشمند مالی شما

در راستای تسهیل ارائه خدمات بانکی، بانک مسکن اقدام به انتشار اپ رسمی خود به نام همراه بانک مسکن برای ایفون کرده است. این نرم‌افزار پکیج کاملی از ابزارهای بانکی را در خود جای داده است: از انتقال وجه بانکی گرفته تا پرداخت قبوض خدماتی و پرداخت تسهیلات بانکی، خدمات مختلفی در دو بخش مجزای سپرده و کارت به کاربران عرضه می‌گردد. مشتریان مسکن با دانلود همراه بانک مسکن ایفون رایگان می‌توانند جزئیات سپرده و گزارش گردش حساب خود را دریافت کنند، سه گردش آخر کارت خود را مشاهده نمایند، تراکنش‌های بانکی را به واسطه ساتنا و پایا انجام دهند و قبوض خدماتی خود را به واسطه اسکن بارکد پرداخت کنند.

افزون بر این موارد، امکان خرید شارژ اعتباری برای اپراتورهای ایرانسل و همراه اول نیز به واسطه دانلود مستقیم همراه بانک مسکن برای کاربران این اپ بانکی فراهم گردیده است. ناگفته نماند که سرویس شارژ برچسب الکترونیکی عوارض نیز در همراه بانک مسکن نسخه ios ارائه شده است تا پرداخت عوارض آزادراهی به ساده‌ترین و سریع‌ترین شکل ممکن برای کسانی که آخرین نسخه همراه بانک مسکن ایفون رایگان را در گوشی خود نصب کرده‌اند، امکان‌پذیر گردد. گفتنی است که فعال‌سازی اپلیکیشن بانک مسکن برای ایفون مستلزم مراجعه حضوری به نزدیک‌ترین شعبه بانکی و تکمیل فرم درخواست خدمات الکترونیک و در نهایت دریافت رمز عبور و نام کاربری است. سپس برای دانلود این اپلیکیشن کافی است وارد بازارچه سیبچه شوید و دانلود اپلیکیشن بانک مسکن ایفون را تایپ کنید تا به صفحه دانلود همراه بانک مسکن با اثر انگشت منتقل گردید.

A guy holding a phone in his hand with maskan banking app on its screen

همراه بانک کشاورزی برای ایفون؛ تجربه‌ای نوین از مدیریت امور مالی

بانک کشاورزی با قریب به ۹۰ سال قدمت یکی از باسابقه‌ترین بانک‌های کشور محسوب می‌شود که بیش از ۱۹۰۰ شعبه در مناطق مختلف ایران دارد. این بانک نیز همانند دیگر بانک‌های کشور، با هدف تسریع و تسهیل ارائه خدمات بانکی به مشتریان و احترام به وقت ایرانیان اقدام به عرضه اپ رسمی خود تحت عنوان همراه بانک کشاورزی برای ایفون رایگان کرده است. این ابزار مالی جز پرقابلیت‌ترین اپ‌های بانکی کشور بشمار می‌رود که با پوشش گستره وسیعی از خدمات مالی قادر است کاربران همراه بانک کشاورزی برای ایفون apk را از مراجعه حضوری به شعب بانکی بی‌نیاز کند. در حقیقت با دانلود همراه بانک کشاورزی برای ایفون یک دستیار مالی هوشمند و همه‌فن‌حریف را برای همیشه در آیفون خود خواهید داشت. خدمات این نرم‌افزار در دو بخش مختلف ارائه می‌گردد که در ادامه با هرکدام آشنا خواهید شد.

• بخش خدمات مبتنی بر کارت بانکی

در این بخش خدماتی از قبیل: گزارش مانده کارت و صورتحساب (۱۰ گردش آخر)، انتقال وجه درون بانکی و بین بانکی (روزانه تا سقف ۱۰ میلیون تومان)، خرید شارژ برای سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول و ایرانسل، فعال‌سازی رمز پویا، مسدودسازی کارت بانکی و پرداخت قبوض خدماتی ارائه می‌گردد.

• بخش خدمات مبتنی بر حساب بانکی

این بخش به خدمات مرتبط با حساب بانکی نظیر انتقال وجه درون بانکی (روزانه تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان)، انتقال وجه به واسطه ساتنا، پایا (روزانه تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان) و پل (روزانه تا سقف ۱۰ میلیون تومان)، مدیریت چک‌های صیادی، دریافت کد شبا و پرداخت اقساط تسهیلات اختصاص یافته است.

Keshavarzi bank's logo on a green screen beside a screenshot of keshavarzi banking app

برای دانلود همراه بانک کشاورزی برای ios ابتدا باید بازارچه سیبچه را نصب و اجرا کرده و سپس در نوار جستجو عبارت همراه بانک کشاورزی را تایپ کنید تا به صفحه اختصاصی این نرم‌افزار منتقل شوید. در صفحه بعدی کافی است دکمه آبی‌رنگ همراه بانک کشاورزی دانلود مستقیم رایگان برای ایفون را لمس کنید تا این نرم‌افزار برای شما نصب گردد. ازآنجایی‌که نسخه تحت وب همراه بانک کشاورزی برای ایفون نیز در دسترس است، به جای دانلود همراه بانک کشاورزی و یا دانلود نرم افزار ریما بانک کشاورزی برای ایفون می‌توانید از قابلیت‌های همراه بانک کشاورزی تحت وب ایفون استفاده کنید.

Share