مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اعلام کرد

استان گیلان رتبه چهارم مدیریت مصرف برق در کشور

مسعود صادقی خمامی ضمن تبریک روز خبرنگار و تقدیر و تشکر از زحمات اصحاب رسانه، خبرنگاران را نمایندگان وجدان بیدار جامعه دانست و بیان داشت: شما عزیزان نمایندگان افکار عمومی هستید و تقاضا داریم بدون تعارف و تشریفات ما را نقد کنید تا با استفاده از نقد سازنده نسبت به اصلاح امور خود اقدام کرده.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از کیمیای شمال، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان عصر امروز در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی، اظهار داشت: با همکاری صمیمانه مردم، مشترکین برق، دستگاه‌های دولتی، اصناف، حوزه‌های صنعت و کشاورزی منجر به نتیجه مطلوبی شد که امسال تابستان منظمی را داشتیم.

صادقی خمامی با بیان اینکه در سنوات گذشته و در پیک بار مردم مشکلات بیشتری را متقبل می‌شدند، تصریح کرد: امسال تابستان خوبی بود و با همکاری بسیار خوبی که مشترکین داشتند، استان گیلان به عنوان یکی از استان‌های نمونه در کشور انتخاب شد به گونه‌ای که روز گذشته در ارزیابی کشوری رتبه چهارم را در مدیریت بهینه مصرف برق کسب کردیم.

وی در ادامه افزود: با زحمات عزیزان صنعت برق گیلان در پنج ماه گذشته ۲۰ فیدر فشار متوسط با سرمایه‌ای معادل صد میلیارد تومان در رشت، خشکبیجار، خمام، لشت نشا، کوچصفهان و سنگر احداث که منجر به افزایش پایه ولتاژ و وضعیت بهتر مردم نسبت به گذشته شد.

صادقی خمامی با اشاره به تعویض شبکه‌های سیمی برق در گیلان و جایگزین شدن با کابل‌های خودنگهدار، گفت: حدود صد کیلومتر شبکه جدید کابل خودنگهدار در استان کشیده شده و مراحل نهایی خود را طی می‌کند که این تعویض در نقاطی است که مردم به دلیل افت ولتاژ اعتراض و شکایت داشتند که یک اتفاق بسیار مهم است.

وی هدف شرکت برق را رساندن این عدد به ۲۰۰۰ دانست و افزود: این عدد بزرگ و گام مهمی برای استان و افزایش رفاه و آسایش مردم خواهد بود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان پیک بار امسال را عدد ۲۲۰۰ مگاوات عنوان و تصریح کرد: متوسط رشد مصرف برق  در کشور ۸ درصد و در گیلان بیش از ۱۰ درصد بود که نشان از افزایش مصرف به دلیل نوع و تغییر فرهنگ مصرف استفاده از وسایل سرمایشی است و اینکه گیلان یک استان مهاجرپذیر است لذا نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتر در این حوزه است.

مسعود صادقی خمامی ضمن تبریک روز خبرنگار و تقدیر و تشکر از زحمات اصحاب رسانه، خبرنگاران را نمایندگان وجدان بیدار جامعه دانست و بیان داشت: شما عزیزان نمایندگان افکار عمومی هستید و تقاضا داریم بدون تعارف و تشریفات ما را نقد کنید تا با استفاده از نقد سازنده نسبت به اصلاح امور خود اقدام کرده و انشاالله برنامه‌های خود را بر اساس واقعیت‌ها تصحیح و تنظیم کنیم.

Share