فرمانده گردان‌های قسام به شهادت رسید؟

ادعای ارتش اسرائیل: کشته شدن محمد الضیف در حمله ۱۳ ژوئیه به خان یونس

ارتش رژیم صهیونیستی رسما مدعی شد «محمد الضیف»، فرمانده گردان‌های قسام طی عملیات بمباران علیه خان‌یونس در تاریخ ۱۳ ژوئیه (۲۳ تیر) به شهادت رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای ادعا کرد که «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) را به شهادت رسانده است.

در ادامه این بیانیه همچنین ادعا شده که هواپیماهای جنگی ارتش رژیم صهیونیستی در حمله ۱۳ ژوئیه گذشته، به طور دقیق یک مجتمع را بمباران کردند که فرمانده شاخه نظامی جنبش حماس و «رافع سلامه»، فرمانده تیپ خان یونس گردان های القسام در آن پنهان شده بودند و در نتیجه آن نیز، هر دو نفر به همراه شماری دیگری از اعضای این جنبش به شهادت رسیدند.

گفتنی است ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی سیزدهم جولای با هدف ادعایی ترور «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های قسام، چادرهای آوارگان فلسطینی را در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه هدف قرار داد و جنایتی هولناک را مرتکب شد.

ارتش اشغالگر صهیونیستی در این روز به طرز جنون‌آمیزی منطقه المواصی و برخی مناطق غربی خان یونس در جنوب نوار غزه را بمباران کرد و ده‌ها فلسطینی را به شهادت رساند و زخمی کرد.

Share