مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

گزارش تصویری حضور گرم و پرشور مردم رودسر در انتخابات

فرماندار رودسر با اشاره به استقبال گرم و پرشور مردم شهرستان رودسر برای شرکت در انتخابات از همین ساعات اولیه، افزود: امیدواریم تا ساعات پایانی روز انتخابات نیز شاهد همین شور و حرارت باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد حیدری در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای شهرستان رودسر در گفت وگویی با بیان اینکه مردم شهرستان رودسر به تبعیت از حرکت حسنه مقام معظم رهبری از همان ساعات اولیه آغاز اخذ رای در شعب حضور پیدا کردند، گفت: شاهد حضور گسترده ملت ایران پای صندوق‌های رای هستیم.

وی افزود: حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای موجب سرافرازی نظام در عرصه‌های بین‌المللی است.

فرماندار رودسر با بیان اینکه بالغ بر ۲۲۰۰ نفر از عوامل اجرایی و نظارتی و نظامی و انتظامی و پشتیبانی فرآیند برگزاری انتخابات در شهرستان رودسر را بر عهده دارند، اظهار کرد: ۱۸۲ شعبه اخذ رای داریم و همه شعب در راس ساعت مقرر فعالیت خود را آغاز کردند؛ این در حالی است که برخی از مناطق شهرستان کوهستانی و صعب العبور بوده و با بارش باران نیز مواجه هستیم، اما همه صندوق‌ها فعال و در حال اخذ رای هستند.

حیدری بیش از ۱۲۲ هزار نفر از جمعیت شهرستان رودسر را واجد شرایط شرکت در انتخابات دانست و گفت: ۳۸۷ نفر رای اولی داریم.

وی از مردم شهرستان خواست با حضور در پای صندوق‌های رای رکورد مشارکت در دوره‌های گذشته را بزنند و تاکید کرد: قطعا حضور مردم در صحنه‌های انقلاب اعم از انتخابات‌ها و راهپیمایی‌ها و تشییع‌ها موجب نگرانی دشمنان می‌شود و این ترس و وحشت آنان کاملا روشن است، زیرا انقلاب اسلامی ما مردم پایه بوده و متعلق به مردم است و مردم هم از انقلاب، آرمان‌ها و ارزش‌های آن صیانت می‌کنند.

فرماندار رودسر یکی از عرصه‌های صیانت از انقلاب و خون شهدا را مشارکت در انتخابات دانست و تصریح کرد: رئیس جمهور براساس قانون اساسی وظایف مهمی را بر عهده دارد و ماموریت‌های کلان در نظام حکمرانی کشور را دنبال می‌کند تا موجب توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور در عرصه‌های ملی و بین‌المللی شود.

وی رئیس‌جمهور را پیشران تحولات کشور دانست و خاطرنشان کرد: انتخاب رئیس جمهور با رای بالا و مشارکت حداکثری برای کشورهای دوست و دشمن پیام اقتدار دارد و نشان می‌دهد که ملت ایران با گذشت ۴۵ سال از انقلاب همچنان پای نظام و کشور هستند و از تهدید و تحریم دشمن نمی‌هراسند.

حیدری با اشاره به حضور کم نظیر مردم شهرستان رودسر در شعب اخذ رای از همین ساعات اولیه، یادآور شد: امیدواریم این دوره از انتخابات یکی از دوره‌های مثال زدنی در تاریخ کشور باشد.

تصاویر زیر مربوط به حوزه ۱۸ دبستان شهید محافظت کار قاسم ابادسفلی بخش چابکسر است.

عکاس: ابوالفضل شکری

Share