فرماندار رودسر اعلام کرد:

پیش بینی ۱۸۲ شعبه اخذ رای در شهرستان رودسر

فرماندار رودسر، از پیش‌بینی ۱۸۲ شعبه اخذ رای در چهار بخش این شهرستان خبر داد و افزود: ۱۲۵ شعبه ثابت و ۵۷ شعبه سیار و ۱۲۲ شعبه روستایی و ۶۰ شعبه شهری داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد حیدری، فرماندار رودسر با اشاره به هماهنگی های انجام شده با هیئت‌های اجرایی و نظارت و عوامل تامین کننده امنیت و کمیته های پشتیبانی و اطلاع رسانی و حراست و… ستاد انتخابات شهرستان رودسر، اظهار کرد: تدابیر و اقدامات لازم را برای برگزاری شکوهمند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ۸ تیرماه فراهم کردیم.

وی شهرستان رودسر را دارای ۱۸۲ شعبه اخذ رای در بخش‌های مرکزی، رحیم آباد، چابکسر و کلاچای دانست و افزود: ۱۲۵ شعبه ثابت و ۵۷ شعبه سیار داریم.

فرماندار رودسر ۱۲۲ شعبه را روستایی و ۶۰ شعبه را شهری دانست و تصریح کرد: با توجه به کوهستانی بودن برخی از مناطق در شهرستان رودسر، برنامه ریزی لازم انجام شده و صندوق‌های تعبیه شده را از شب قبل از انتخابات به مناطق کوهستانی و صعب العبور اعزام می کنیم تا راس ساعت در شعبه اخذ رای حاضر باشند.

حیدری تامین امنیت انتخابات را یکی از مولفه های مهم در برگزاری این رویداد سیاسی و اجتماعی دانست و بیان کرد: هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی و سپاه و بسیج جهت برقراری امنیت در روز اخذ رای انجام شده است. همچنین برای رسیدگی به تخلفات احتمالی، اقدام به پیش بینی شعب رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دادسرای انقلاب شهر رودسر کردیم.

وی با اشاره به مشارکت مطلوب مردم شهرستان رودسر در انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: امیدواریم در انتخابات پیش رو نیز شاهد حضور گسترده مردم باشیم.
فرماندار رودسر با بیان اینکه انتخابات ۸ تیرماه در کمال امنیت و صحت و سلامت برگزار خواهد شد، تصریح کرد: کلیه اطلاعیه های ابلاغی از سوی وزارت کشور تا روز برگزاری انتخابات را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی هشت صبح روز پنجشنبه را آخرین فرصت تبلیغات توسط ستادهای انتخاباتی کاندیداها دانست و اضافه کرد: متولدین قبل از تاریخ هشتم تیرماه سال ۱۳۸۵ واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند. برای اخذ رای نیز همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی جهت احراز هویت الزامی است.

حیدری با بیان اینکه حدود ۲۲۲۵ نفر برگزاری انتخابات در شهرستان رودسر را بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: تعرفه های لازم را جهت اخذ رای پیش بینی کرده‌ایم و هیچگونه کمبودی نداریم

Share