مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان گیلان خبر داد

پالایش اعضای خانه مطبوعات به زودی اجرایی می شود/ ۱۸ تیر آخرین مهلت بروزرسانی اطلاعات

مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان گیلان گفت: پس از مرحله بروز رسانی اطلاعات، پالایش اعضای خانه مطبوعات استان طبق اساسنامه انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، میلاد ابراهیمی با اشاره به تاکید معاونت رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر کامل بودن مدارک اعضای خانه مطبوعات، اظهار کرد: ضرورت دارد اعضای خانه مطبوعات گیلان به جهت جلوگیری از لغو عضویت، نسبت به بروز رسانی گواهی اشتغال به کار و لیست بیمه یک سال گذشته (مطابق ماده۴۲ اساسنامه) در سامانه خانه مطبوعات ایران اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه مهلت بروز رسانی مستندات و مدارک اعضای خانه مطبوعات تا پایان وقت اداری دوشنبه ۱۸ تیرماه جاری ادامه دارد، تصریح کرد: این زمان دیگر تمدید نخواهد شد و بعد از فرایند بروز رسانی، عضویت اعضای غیر فعال راساً لغو می شود.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان گیلان افزود: اعضایی که رسانه خود را تغییر داده اند، لازم است با مراجعه به سایت خانه مطبوعات و ورود به فضای کاربری خود، با انتخاب گزینه انصراف از عضویت، به نام رسانه جدید ثبت نام و مدارک لازم را بارگذاری کنند.

ابراهیمی ادامه داد: افرادی نیز که در گذشته با بهره مندی از امتیاز بیمه رسانه ای عضو شده بودند و در حال حاضر بیمه غیر رسانه دارند، لازم است که از عضویت در خانه مطبوعات انصراف داده و مجددا ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه پس از فرایند انصراف، مدارک و مشخصات آنان در سامانه برای ثبت نام مجدد محفوظ خواهد بود، گفت: بدیهی است عدم بارگذاری مدارک لازم در زمان مذکور، به معنای انصراف از ادامه عضویت بوده و موجب غیرفعال شدن عضویت می شود.

Share