میلاد ابراهیمی تشریح کرد؛

جزئیات تفاهمنامه خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان با دانشگاه علوم پزشکی استان

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان با خانه مطبوعات و رسانه‌های استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان در حاشیه نشست انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان با خانه مطبوعات و رسانه‌های استان گیلان با تقدیر از دانشگاه علوم پزشکی گیلان به جهت تهیه بسته حمایتی- درمانی برای اصحاب رسانه و فعالان خبری اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان با فراهم کردن زمینه جهت انعقاد این تفاهم‌نامه به همه خبرنگاران و اصحاب رسانه خدمتی ماندگار کرده است.

میلاد ابراهیمی با بیان اینکه تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین دانشگاه علوم پزشکی گیلان و خانه مطبوعات و رسانه‌های استان در راستای ارج نهادن به خدمات خبرنگاران است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در اوج بحران کرونا و بحبوحه واکسیناسیون نیز با واکسینه کردن خبرنگاران به عنوان سربازان خط مقدم عرصه اطلاع‌رسانی، به‌نوعی قدردان زحمات این قشر پرتلاش بود.

وی با ابراز خرسندی از اقدام دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جهت حفظ و پایداری سلامت خبرنگاران گفت: انتظار است اجرای مفاد این تفاهم‌نامه علاوه بر مرکز استان در همه شهرستان‌ها نیز اجرایی شود.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان همچنین در ادامه از آمادگی همه‌جانبه اصحاب رسانه و خبرنگاران استان به جهت تولید محتوای مستمر و مطالبه گرایانه در جهت ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای بخش‌های مرتبط با نظام سلامت تأکید کرد.

ابراهیمی درباره خدمات مورد تفاهم دانشگاه علوم پزشکی گیلان و خانه مطبوعات استان گیلان اظهار داشت: بر این اساس به خدمات دندان پزشکی شامل ویزیت و خدمات ترمیمی، ۲۵ درصد تخفیف تعلق می گیرد.

وی افزود: همچنین به خدمات آزمایشگاهی و رادیولوژی جهت بیماران سرپایی چه برای افراد دارای دفترچه و چه برای افراد فاقد دفترچه ۵۰ درصد تخفیف تعلق می گیرد.

ابراهیمی با بیان اینکه ویزیت و خدمات آزمایشگاهی سالیانه برای مراجعین سرپایی در صورتیکه دارای دفترچه بیمه پایه باشند دارای فرانشیز رایگان است، افزود: خدمات بستری برای افراد دارای دفترچه بیمه در مراکز دانشگاهی شامل ۵۰ دردصد تخفیف خواهد بود و خدمات بستری برای افراد فاقد دفترچه بیمه در مراکز دانشگاهی ۲۰ درصد تخفیف است.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان با بیان اینکه برای تست‌های غربالگری مطابق دستورالعمل‌های کشوری اقدام می‌شود، افزود: خدمات مشاوره روانشناسی با دفترچه بیمه ۵۰ درصد تخفیف، خدمات مشاوره روانشناسی فاقد دفترچه بیمه ۲۵درصد تخفیف و خدمات ویزیت سالیانه شامل فرانشیز رایگان خواهد بود.

همچنین در این جلسه مقرر شد تا در راستای اجرای بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون جوانی جمعیت، خبرنگارانی که در سال ۱۴۰۱ ازدواج کرده و یا فرزند آنان متولد شده است، همسر و یا فرزند آنان نیز تحت پوشش این طرح حمایتی قرار گیرند.

براساس مفاد تفاهم‌نامه خانه مطبوعات گیلان با دانشگاه علوم پزشکی استان، ارائه خدمات حمایتی – درمانی منوط به داشتن معرفی‌نامه اصحاب رسانه اعم از خبرنگاران تحت پوشش صندوق اعتباری هنر، اعضای خانه مطبوعات، پایگاه‌های خبری، خبرگزاری‌ها، نشریات مکتوب داخلی، سرپرستان نشریات منطقه‌ای، سراسری و کثیرالانتشار از خانه مطبوعات استان گیلان به مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان جهت معرفی به مراکز آموزشی، بهداشتی، درمانی و تشخیصی دولتی تحت نظر دانشگاه خواهد بود.

Share