استاندار گیلان؛

مشارکت رو به افزایش است | مردم هر چه سریعتر در شعب اخذ رای حاضر شوند

استاندار گیلان با بیان اینکه فرآیند انتخابات به خوبی پیش می رود گفت: استقبال و حضور مردم استان پای صندوق های اخذ رای خوب و رضایت بخش بوده و مشارکت در حال افزایش است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسدالله عباسی عصر روز جمعه در ستاد انتخابات گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم گیلان در همان ساعات نخستین برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای خلق حماسه ای دیگر پای صندوق های اخذ رای حاضر شدند و رای خود را در صندوق انداختند.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین اعلام ستاد انتخابات کشور زمان رای گیری تا ساعت ۲۰ امشب تمدید شد اضافه کرد: مردم در مدت تعیین شده برای شرکت در انتخابات در شعب اخذ رای حاضر شوند و با انتخاب نامزد اصلح رای خود را در صندوق آرا بیندازند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به استقبال جوانان و رای اولی‌ها در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در استان اظهار کرد: تا این ساعت تعرفه مصرفی نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند سال گذشته افزایش چشمگیری داشته که آمارها اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا ساعاتی قبل بیش از ۲۰ درصد مردم در انتخابات مشارکت داشته اند که ۴۳ درصد از رای دهندگان خانم و ۵۷ درصد آقایان هستند اضافه کرد: افرادی که به هر نحوی در مسیر شرکت در انتخابات هستند هر چه سریعتر در شعب اخذ رای حاضر شوند چراکه مشخص نیست که زمان رای گیری بار دیگر تمدید شود.

استاندار گیلان اظهار کرد: انتخابات در استان در سلامت و امنیت کامل در حال برگزاری است و در هیچ یک از ۲ هزار و ۶۸۸ شعبه اخذ رای مشکلی گزارش نشد و همه دست اندرکاران برای برگزاری انتخابات سالم پای کار هستند.

وی از مردم خواست تا خبرهای انتخاباتی را از ستاد انتخابات و رسانه های رسمی پیگیری کنند.

Share