قاضی‌زاده در مناظره آخر؛ دیوار سربازی اجباری را برمی‌دارم

قائم مقام ستاد آقای پزشکیان فرمانده شات داون اینترنت جهانی بود!

قاضی‌زاده هاشمی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در مناظره صداوسیما، گفت: در صورت کسب آرای مردم ۱۴ اقدام اجرایی را باقوت انجام می‌دهم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، قاضی‌زاده هاشمی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در مناظره صداوسیما، گفت: در صورت کسب آرای مردم ۱۴ اقدام اجرایی را باقوت انجام می‌دهم.

مشکلات اقتصادی را باید ریشه‌ای و فوری حل کنیم

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت:‌ در مواجهه با هر بیماری اولین باید شرایط بیماری را تثبیت و دردش را تسکین کنیم و سپس به سمت حل بیماری برویم. درباره مشکلات اقتصادی هم همین کار را باید بکنیم. باید افزایش رشد اقتصادی را جدی پیگیری کنیم اما اقدامات فوری هم برای تأمین حداقل رفاه برای خانواده‌های ایرانی خواهیم داشت.وی افزود: اجازه نمی‌دهم دریافتی حقوق‌بگیران از تورم جا بماند. تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی را اجرایی می‌کنم.

ازدواج جوانان را با ایجاد اعتبار یک میلیاردتومانی تسهیل خواهیم کرد. سهم خانواده‌های ایرانی از برق، گاز و بنزین را به طور برابر به خودشان می‌دهیم.قاضی‌زاده هاشمی گفت:‌ راه شهید رئیسی را در پروژه‌های ساخت واحد مسکونی ادامه می‌دهیم. اجازه نمی‌دهم در کشور مسکن نساختن افتخار شود. مقابلۀ مافیای خودرو می‌ایستم و واردات خودروی نو و کارکرده را آزاد می‌کنم. دیوار سخت سربازی اجباری را برای همیشه از مقابل جوانان ایرانی برمی‌دارم.

وی افزود: سهم خانواده‌های ایرانی را به طور برابر از برق و گاز و بنزین به خود آنها واگذار خواهیم کرد. اجازه نمی‌د‌هیم دوباره آبان ۹۸ تکرار شود. ستاد آقای پزشکیان در اختیار افرادی است که متعلق به دولتی بودند که همان ماجرای بنزین ۹۸ را رقم زدند. نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: راه شهید رئیسی را برای ساخت ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار مسکن ادامه خواهم داد. تا سال دوم دولتم کلید تمام این ۲ و نیم میلیون مسکن را به صاحبانشان تقدیم می‌کنم. تجربه مسکن مهر را و نیز افتخار مسکن نساختن یک دولت را تکرار نمی‌کنیم. مقابل مافیای خودرو می‌ایستم. واردات خودروهای نو و کارکرده را آزاد می‌کنیم.

بخش اساسی اداره کشور را به زنان می‌سپاریم

قاضی زاده هاشمی در ادامه مناظره گفت: بقیه برنامه هایم را عرض می کنم: اجازه نمیدهیم شرایط اقتصادی کشور تفریح و گردش را از سبد خانوارهای ایرانی حذف کند. فرهنگ کارت با اعتبار سالانه مشخص در اختیار خانواده ها قرار می گیرد تا از خدمات فرهنگی و سفر استفاده کنند.وی افزود: تکمیل یا واگذاری پروژه های نیمه تمام دولت شهید رئیسی نسبت به مردم استانهای مختلف. لایحه نظام جامع رسانه های عمومی را به مجلس می فرستیم.

لایحه ای که در چند دولت معطل مانده است. موضوع محدود کردن منتقدین را جمع می کنیم.قاضی زاده هاشمی گفت: اجازه نخواهیم داد تفریح و گردش از سبد خانواده ایرانی حذف شود. کارت خانوادهه ایرانی با اعتبار مشخص در اختیار تمام خانواده‌ها قرار خواهد گرفت تا به انتخاب خودشان برای تفریح از آن استفاده کنند.وی افزود: اجازه نخواهیم داد پروژه‌های روی‌زمین‌مانده‌ای که با همت دولت سیزدهم احیا شده بود به وضع قبلی برگردد.

بخش اساسی اداره کشور را به زنان می‌سپاریم.قاضی زاده هاشمی عنوان کرد: توسعه اینترنت و تغییر مبنای فیلترینگ را دنبال می کنیم تا اینترنت پرسرعت و امن تامین شود. با بازار مکاره فیلترشکن چیزی به نام فیلترینگ وجود ندارد؛ ظاهراً مساله فقط بازار فیلترشکن بوده است. قائم مقام ستاد آقای پزشکیان فرمانده شات داون اینترنت بود.

وی افزود: مبنای فیلترینگ را تغییر می‌دهیم؛ باوجود بازار مکاره فیلترشکن‌فروشی چیزی به‌نام فیلترینگ وجود ندارد. سند شش‌دانگ سیاه‌ترین کارنامه و سلاخی اینترنت به‌نام دولت روحانی ثبت شده است.

رکورد صادرات نفت در دولت شهید رئیسی شکسته شد

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی گفت: من برای ۱۰۰ مسئلۀ مردم ۱۰۰ راه‌حل دارم که در ۱.۵ سال اجرایی می‌شود. اگر در ریاست‌جمهوری به وعده‌هایم عمل نکردم در دور بعد انتخابات نامزد نمی‌شوم. دولت باید از رانت جلوگیری کند مثل ارز جهانگیری که جلوی آن در دولت سیزدهم گرفته شد.وی افزود: برای ۱۰۰ مسئله مردم ۱۰۰ راه‌حل دارم که در ۱.۵ سال اجرایی می‌شود، اگر در ریاست‌جمهوری به وعده‌هایم عمل نکردم در دور بعد انتخابات نامزد نمی‌شوم.
قاضی‌زاده هاشمی گفت: در اقتصاد دو کار اصلی داریم یکی رشد اقتصادی با مدیریت قوی، کار و تلاش جمعی، رونق‌دادن به واحدهای صنعتی با حمایت سیاست خارجی باز و‌ مقتدر است، یکی هم قدرتمند کردن تک‌تک خانوارهای ایرانی از طریق بازتوزیع ثروت است.وی افزود: بخش عمده‌ای از تورم ۵۰ درصدی ابتدای دولت آقای رئیسی (باقی‌مانده از دولت آقای روحانی) به‌خاطر چاپ پول برای خرید ارز بود ناترازی بودجه باید اصلاح و تخصیص بودجه مبتنی بر عملکرد شود.
 نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: باید ناترازی‌های بانک‌ها هم از بین برود. انقلاب در سازوکارهای اداری و نظام اداری و حکمرانی کشور فقط می‌تواند این مشکلات را حل کند. شفافیت و از بین بردن امضاهای طلایی و ازبین‌بردن دولت رفاقتی و رانتی از ضرورتهای برخورد با مشکلات است.وی افزود: مواجهه با فساد اقتصادی گام اولی است که بنده برمی‌دارم. مواجهه با گردن کلفت‌ها و زمین‌زدن آنها در ۲۰ سال گذشته برای من تجربه خوبی است. فرمان هشت‌ماده‌ای مقام معظم رهبری (برای مبارزه با فساد)میثاق من و شماست

آقای پزشکیان؛ باید با فساد و ناکارآمدی دعوا کرد

قاضی زاده هاشمی در ادامه گفت: اینجا قرار است رئیس‌جمهور ملت ایران باشیم؛ باید با ناکارآمدی، حرف‌های عوامانه، بی‌تعهدی، غرور، تبختر و فساد دعوا کرد. آقای پزشکیان نگران این است که من تا آخر در انتخابات بمانم؛ من هم نگرانم اگر آقای پزشکیان رأی نیارد، هواداران ایشان چه واکنشی خواهند داشت؟
وی افزود: چرا وقتی چند عالِمِ اهل‌سنت به‌خاطر دفاع از انقلاب به شهادت رسیدند، از آن‌ها حمایت نکردید؟قاضی زاده هاشمی گفت: شهید رئیسی با مخالفانش هم صحبت می‌کرد و نماد اجماع در کشور بود.چرا زمانی که دولت هم‌سو با شما مال مردم را در بورس چاپیدند اعتراض نکردید؟
وی افزود: آقای پزشکیان از وفاق و اجماع صحبت می‌کند؛ ما توفیق داشتیم ۱۲ سال خدمتشان باشیم و ایشان می‌داند من هم روحیه دعوا و تنش ندارم. اما اینجا قرار است رئیس‌جمهور ملت ایران باشیم؛ باید با بعضی چیزها مثل خودباختگی و فساد و ناکارآمدی و حرفهای عوامانه و بی‌تعهدی و تنبلی و غرور و تبختر و حرفهای غیرکارشناسی، برای مردم باید دعوا کرد.
قاضی زاده هاشمی گفت: یکی از آقایان حامی دکتر پزشکیان از او پرسید چرا به رئیس‌جمهور وقت،‌نهم و دهم، ور می‌روید؟ گفت چون سفره را جمع کرد؟ چه کسانی آقای پزشکیان بساط دعوا را در کشور شروع کرد؟ وقتی به قدرت نمی رسید مردم را به کف خیابان دعوت می کرد؟ نگرانم اگر پزشکیان رای نیاورد حامیانش دوباره ادعای تقلب کند ومردم را به خیابان بخواند!
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: وقتی سرپرست وزارت علوم دولت آقای روحانی با آن وضع فجیع زنش را کشت چرا رفتند رضایت گرفتند و حکم دادگاه را برگرداندند. وقتی از اجماع صحبت می‌کنیم، نماد اجماع، شهید رئیسی بود. او با مخالفینش هم صحبت می کرد. برای او مهم، مردم بودند.

دولت خانواده به فکر سعادت خانواده‌های ایرانی است

قاضی‌زاده هاشمی در جمع‌بندی صحبت‌های خود اظهار داشت: آمده‌ام تا بگویم بن‌بست نیست و راهکار وجود دارد. با برنامه و اراده قوی می‌شود مشکلات را حل کرد. شهید رئیسی این را اثبات کرد. شهید امیرعبداللهیان به ژنرال‌ها نشان داد زبان دنیا را بلد است. کسانی که امروز باز هم آدرس غلط می‌دهند و چشمشان به دست کدخداست، این افراد خودشان بخشی از مشکلات امروز هستند. با همین شعارهای سطحی که حداقل در چهار دولت و ۳۲ سال فرصت داشتند که مسائل را حل کنند اما با بهانه گیری به هیچ کدام از وعده‌هایشان عمل نکردند و گفتند نگذاشتند. با افتخار، مسکن مهر را مزخرف دانستند، یارانه را گداپروری، شکاف طبقانی و مانور تجملاتی را لازمه مدیریت بر مردم دانستند و ژن خود را برتر از سایر افراد می‌دانستند.

وی ادامه داد: اینان منتقدانشان را بی شناسنامه خطاب کردند و ده‌ها شکایت از منتقدانشان کردند. با گدایی ترس سایه جنگ را بر کشور گستراندند و دلار را ۱۰ برابر افرایش قیمت دادند. همین جماعت به بهانه کرونا حکومت نظامی راه انداختند و کمر تولید کشور را شکستند. آیا این‌ها می‌خواهند مشکلات کشور را حل کنند؟ مردم به کار افتادن چرخ‌های اقتصاد را در دولت‌های نهم و دهم و سیزدهم دیدند. به شما قول می‌دهم همچون گذشته زندگی شخصی خود را دچار اشرافیت مردم ستیزانه نکنم. حق این نیست که چنین ملتی برای نان و آب و واکسن و … به دریوزگی دشمنان بیفتد. چاره‌ای جز ساختن کشور به روش شهید رئیسی نداریم.

این نامزد انتخاباتی عنوان کرد: دولت روحانی اینترنت جهانی در ایران را ضربه فنی کرد. همان طور که قدرت نظامی اول منطقه هستیم باید در اقتصاد نیز به قدرت اول منطقه تبدیل شویم.

قاضی‌زاده هاشمی در پایان گفت:‌ دولت خانواده به فکر سعادت خانواده‌های ایرانی است. در ۱۰۰ مسئله ۱۰۰ راه حل ارائه کرده‌ایم. از آحاد مردم دعوت می‌کنم پای صندوق‌های رای بیایند و به بهترین کسی که می‌شناسند رای بدهند. مشارکت حداکثری به نفع ایران خواهد بود.

Share