رییس کل دادگستری گیلان تأكيد كرد:

شهرداری خمام موظف است ظرف مدت ۵ روز بنای جلوی کانون پرورشی فکری را تخریب کند!

رییس کل دادگستری استان گیلان در بازدید از پروژه کانون پرورشی فکری کودکان نوجوانان شهرستان خمام، دستورات مقتضی را صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رییس کل دادگستری استان گیلان در بازدید از پروژه کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خمام، دستورات مقتضی را صادر کرد.

رییس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه بیش از یک دهه از شروع پروژه کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خمام می‌گذرد و هنوز به اتمام نرسیده است، گفت: شهرداری خمام بدون رعایت ضوابط و قوانین اقدام به ساخت غرفه‌هایی مقابل این بنا کرده که موجب اخلال در تکمیل و استفاده از ساختمان کانون شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: شهرداری خمام موظف است ظرف مدت ۵ روز بنای غیر قانونی ایجاد شده را تخریب کرده و دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز باید انشعابات مورد نیاز کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان را در اختیار آن قرار دهند.

رئیس شورای قضایی استان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم این پروژه کمتر از یک ماه به بهره‌برداری رسیده و مردم از ظرفیت‌های این مرکز در راستای ارتقاء فرهنگ آموزش و پرورش و کاهش آسیب‌های اجتماعی بهره‌مند گردند.

گفتنی است، دستور رئیس کل دادگستری گیلان در حالی است که شهردار وقت خمام در بهمن ماه سال ۱۴۰۱ از صدور رای تخریب برای ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کمیسیون ماده ۱۰۰ خبر داده بود.

Share