فرمانده انتظامی صومعه‌سرا خبر داد:

دستبند پلیس صومعه‌سرا بر دستان اراذل و اوباش سابقه‌دار

سرهنگ جعفر عدلی‌مژدهی، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری اراذل و اوباشی که اقدام به اخلال در نظم عمومی، عربده‌کشی و قدرت‌نمایی کرده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری اراذل و اوباشی که اقدام به اخلال در نظم عمومی، عربده‌کشی و قدرت‌نمایی کرده بود، خبر داد.

سرهنگ جعفر عدلی‌مژدهی با اشاره به اینکه تامین و ارتقاء امنیت و آسایش مردم همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه انتظامی است، اظهارداشت: پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت، قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

وی در ادامه از دریافت قدرت‌نمایی و اخلال در نظم عمومی یک نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار داخل یک واحد صنفی در شهر صومعه‌سرا خبر داد و افزود: ماموران کلانتری ۱۱ بلافاصله به آدرس این مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با بیان اینکه با حضور پلیس مشخص شد متهم ۴۳ ساله با عربده‌کشی و قدرت‌نمایی برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کند، افزود: متهم مورد نظر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست در صورت اطلاع یا برخورد با هرگونه اعمال مجرمانه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share