ورود جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن برای ارزیابی خسارات

درخواست نماینده تالش برای رسیدگی به مناطق کوهستانی سیل زده

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی نسبت به لزوم رسیدگی میدانی و سرعت بخشی به رفع مشکلات مناطق سیل زده تالش تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یاسر اسلامدوست با اشاره به جزئیات بیشتر مناطق سیل زده تالش اظهار کرد: پس از وقوع سیل، هماهنگی های لازم با فرماندار شهرستان جهت رسیدگی میدانی به حادثه دیدگان سیل تالش صورت گرفت.

نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر با اشاره به تماس تلفنی با فرماندار این شهرستان در راستای پیگیری های میدانی مناطق سیل زده بیان کرد: پس از گزارش وقوع سیل در ارتفاعات و مناطق ییلاقی بخش مرکزی تالش، ستاد مدیریت بحران تشکیل شد و  دستگاه های اجرایی و خدمات رسان با تمام امکانات به منطقه گسیل شدند.

اسلام دوست با تاکید بر لزوم سرعت بخشی رفع مشکلات مناطق سیل زده تالش اضافه کرد: در ابتدای امر گزارش میزان خسارات به عرصه های کشاورزی، باغی و مسکونی از سوی متولیان امر تهیه و ارائه شود.

وی با تاکید بر لزوم امدادرسانی و بازگشایی راه های انسدادی مناطق سیل زده افزود: بازگشایی، ترمیم و بازسازی محورهای انسدادی و احیانا تخریب شده مناطق سیل زده در دستور کار راهداری قرار گیرد.

دستور فرماندار تالش برای رفع مشکلات مردم در مناطق سیل زده

صبح امروز (سه شنبه ۵ تیرماه ۱۴۰۳) مهندس ایرج موذن فرمانداری تالش به همراه معاون عمرانی فرمانداری ،بخشدار مرکزی و روسای دستگاه های اجرایی از مناطق سیل زده مناطق کوهستانی بخش مرکزی بازدید کرد.

با دستور فرماندار تالش جهاد کشاورزی اقدام به ارزیابی خسارات وارد شده به باغات و همچنین بنیاد مسکن نیز نسبت به ارزیابی خسارت به منازل مسکونی  از صبح امروز وارد عمل شدند.

اداره راهداری هم با استفاده از ماشین آلات در حال ترمیم و بازسازی راه های ارتباطی این مناطق می باشد.

وی در پایان بر بررسی وضعیت بستر رودخانه ها،لایروبی و پاکسازی مسیرها و همچنین آماده باش تمامی اعضای ستاد بحران و آمادگی ماشین آلات جهت هر گونه حادثه احتمالی و اجرای برنامه های پیشگیرانه اصولی و مطابق با دستور العمل های ابلاغی تاکید کرد.

Share