پس از مذاکره با گزینه‌های مختلف

خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی سرمربی پرسپولیس شد

باشگاه پرسپولیس پس از مذاکره با گزینه‌های مختلف در نهایت با مربی اسپانیایی قرارداد امضا کرد تا روی‌ نیمکت این تیم بنشیند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پس از جدایی اوسمار ویرا از پرسپولیس، مدیران این باشگاه مذاکراتی را با گزینه‌های خارجی متعدد انجام دادند و در نهایت با خوان کارلوس گاریدو بستن به توافق نهایی رسیدند و قرارداد امضا کردند.

این مربی فصل قبل سرمربی الوداد کازابلانک مراکش بود و پیش از آن هم سابقه هدایت اسماعیلی مصر و کاستیون اسپانیا را بر عهده داشته است. یکی از مهم‌ترین باشگاه‌هایی که گاریدو هدایت آن را بر عهده داشته، ویارئال اسپانیا است که مربوط به فصل ۲۰۱۰ – ۲۰۱۱ می‌شود.

خوان کارلوس ۵۵ ساله که به عنوان یک چهره سرشناس در فوتبال اسپانیا شناخته می‌شود، در حالی هدایت پرسپولیس را برعهده خواهد گرفت که تجربه کار در ویارئال، رئال بتیس و البته کلوب بروژ را در کارنامه خود دارد.

گاریدو دوره اصلی مربیگری خود را از سال ۲۰۰۳ و با تیم دوم ویارئال آغاز کرد و موفق شد پله پله رشد کند و به تیم بزرگسالان زردپوشان اسپانیا هم برسد و در سال ۲۰۱۰ به نیمکت این تیم اسپانیایی رسید.

اخراج از بتیس در سال ۲۰۱۳-۲۰۱۴ پایان دوره کاری او در لالیگا بود و گاریدو تصمیم گرفت که به فوتبال خاورمیانه بیاید. سرمربیگری در الاهلی مصر با قهرمانی لیگ قهرمانان آفریقا همراه بود و او سه سال بعد این عنوان را با راجا کازابلانکا هم تجربه کرد.

Share