معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان تشریح کرد؛

جزئیات برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در دهکده ساحلی انزلی

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان با اشاره به برگزاری بیست و یکمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: مجموعا میزبان ۴۲۱ نفر شرکت کننده در ۴ رشته ورزشی هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حمید ربیعی پور، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان ظهر شنبه دوم تیرماه در نشست خبری برگزاری بیست و یکمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: استان گیلان با پیگیری‌های انجام شده امسال میزبان ۴ رشته ورزشی مختلف است که مرکز برگزاری این المپیاد، دهکده ساحلی انزلی است.

ربیعی‌پور افزود: تاریخ شروع مسابقات این ۴ رشته ورزشی از ۴ تیرماه لغایت ۱۲ تیرماه می‌باشد و در تاریخ ۴ام تا ۷ام، ۲ رشته فوتبال دستی و شنای آقایان برگزار می‌شود و در ۴ روز دوم (۸-۱۲ تیر) دو رشته شنای بانوان و آمادگی جسمانی بانوان برگزار خواهد شد.

وی آمار تفکیک شده این المپیاد ورزشی را به این صورت تشریح کرد و گفت: در این المپیاد ورزشی میزبان ۲۷ استان در رشته فوتبال دستی هستیم که ۱۱۸ نفر شرکت کننده تیمی دارند و در روزهای ۷ و ۸ تیر برگزار می‌شود.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان عنوان کرد: در رشته شنای آقایان ۲۵ تیم استانی حضور دارند که ۹۵ نفر راشامل می‌شود و در روزهای ۵ و ۶ برگزار می‌شود.

ربیعی‌پور با تاکید بر اینکه مسابقات آمادگی جسمانی بانوان با شرکت ۲۸ استان و حضور ۱۳۴ نفر در روزهای ۹ و ۱۰ تیرماه در انزلی برگزار می‌شود، افزود: همچنین رشته شنای بانوان نیز با شرکت ۱۹ تیم استانی و حضور ۷۴ نفر برگزار می‌شود که مجموعا میزبان ۴۲۱ نفر شرکت کننده در ۴ رشته ورزشی هستیم.

وی افزود: سهم استان گیلان از این مسابقات مجموعا ۱۶ نفر می‌باشد.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان خاطرنشان کرد: علت اصلی میزبانی این مسابقات، روحیه ورزشی مدیر درمان بوده و هدف از برگزاری این مسابقات علاوه بر ایجاد روحیه نشاط و افزایش انگیزه ورزش بین پرسنل استانی، میتواند این باشد که میزبان مسئولین ستادی باشیم و از این میزبانی بتوانیم منابع و منافعی برای امکانات ورزشی استان برخوردار شویم.

ربیعی‌پور در انت‌ها افزود: برای اقامت تیم‌های آقایان در شهرک دهکده ساحلی ۵۴ واحد در نظر گرفته شده است و همچنین برگزاری یک تور گردشگری برای شهر انزلی نیز یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده می‌باشد.

Share