امام جمعه تالش؛

بیمارستان تالش تخت برای بستری ندارد | نیروهای شرکتی منابع طبیعی ۳ ماه است حقوق نگرفته اند

حجت الاسلام والمسلمین نورزاد گفت: بیش از ۵۰ نفر از نیروهای شرکتی و پیمانکاریِ اداره منابع طبیعی، حدود دو سه ماه هست که بخاطر عدم برنامه ریزی به موقع جهت تنظیم و عقد قراردادها با شرکت حفاظتی مذکور حقوق نگرفته اند.

نورزاد امام جمعه تالش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام والمسلمین نورزاد امام جمعه تالش در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: اُپوزیسیون سازی و مخالف پَروری ممنوع؛ چرا برخی از ما دوست داریم تعدادمان کم باشد؟!

وی تصریح کرد: ️چرا نمی توانیم همدیگر را تحمّل کنیم؟! بعضاً دیده می شود که شخصی قسم می خورد که من ضد انقلاب نیستم و فلان مشکل را ندارم، من معتقد به باورها هستم امّا ما به زور می خواهیم بگوییم که تو بدنت گرم است و نمی دانی، تو ضد‌ّ انقلاب هستی و خودت خبر نداری!

نورزاد یادآور شد: ️در طول تاریخِ هادیان دین، همیشه اثرِ ویرانگرِ افراط و نفاق و تظاهرِ در دینداری و خود را شاخص و معیار دین دانستن برخی از به ظاهر متدیّنین، بیشتر از تفریط بوده است؛ ️از مهجور نامیدن پیامبر اکرم(ص) بگیرید تا ماجرای خوارج و قرآن بر سر نیزه کردن ها و یا بنابر نقل جناب ابن مسعود، آن هزاران نفری که در دهه محرم سال ۶۱ ه‌ ق از لشکر عمربن سعد در فرات غسل شهادت می کردند تا اگر که جنگ درگرفت و احیاناً مردند، ثواب بیشتری برده و مقرّب تر شوند؛

وی افزود: بعضاً آن کینه و عناد و حسّ مخالفتی که برخی به ظاهر انقلابی نما در سایه رفتارهای افراط گرایانه و منیّتها و تأویلهای به رأی، در قلب جوانان ما ایجاد کرده و آنان را نسبت به زیبائیهای دین، بدبین کرده اند را هیچ دشمن واقعی نتوانسته است ایجاد کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نورزاد در خطبه‌های نماز جمعه امروز تالش با تاکید بر ضرورت احداث بیمارستان تامین اجتماعی در تالش اظهار کرد: حداقل ۲ هکتار زمین نیاز داریم و مکان هم مشخص شده و فرماندار و نماینده محترم شهرستان در جریان و پیگیر موضوع هستند و من هم در کنار مسئولان هستم تا این زمین سریعتر در اختیار مسئولان تامین اجتماعی قرار بگیرد چون یک فرد خیٌر نیز برای احداث بیمارستان ۶۲ تختخوابی آماده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نورزاد افزود: مدیران محترم استانی آیا در جریان هستند که الآن در بیمارستان تالش بیماران در راهروها روی تخت در انتظار می مانند تا تخت بستری خالی شود و بستری گردند؟!

وی یادآور شد: ️مسئولین محترم با تسریع در اختصاص زمین، نسبت به تمهید امکان احداث بیمارستان تأمین اجتماعی در تالش تسهیل گری و مانع زدایی کنند، هم مدیرکل محترم منابع طبیعی و هم مدیرکل محترم محیط زیست عنایت داشته باشند؛ الآن دیگر بیمارستان تالش گنجایش ندارد و تخت برای بستری نداریم.

امام جمعه تالش گفت: حدود ۵۰ نفر از نیروهای شرکتی منابع طبیعی تالش حدود سه ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده اند، مگر وحی منزل است که از اردیبهشت به دنبال عقد قرارداد با کارگران می روید؟ مگر چقدر حقوق می گیرند که ۳ ماه هم به تاخیر بیفتد. گوشت کیلویی چند است؟ با این گرانی ها چه کنند؟! میشود به راحتی برنامه ریزی کرد تا هرساله شاهد این مشکل آزاردهنده نباشیم.

Share