دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان گیلان اعلام کرد؛

افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات به نسبت انتخابات ۱۱ اسفند

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان گیلان با بیان اینکه تاکنون ۴۰ درصد بانوان و ۶۰ درصد آقایان گیلانی در انتخابات مشارکت کردند، گفت: بیشترین بازه سنی رای دهندگان تا این لحظه ۵۵ تا ۶۰ سال بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جواد شفیعی ثابت لحظاتی قبل با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان، اظهار کرد: با همکاری و هم افزایی همه همکاران فرآیند اجرایی از ساعت ۵ بامداد امروز همزمان در ۱۷ فرمانداری و ۲۹ بخشداری آغاز شد.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان گیلان افزود: راس ساعت ۸ صبح اخذ رای درتمام ۲۶۸۸ شعبه استان گیلان آغاز شد و تا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه امروز، شاهد افزایش مشارکت چندهزار نفری نسبت به مدت مشابه در انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ بودیم.

وی ادامه داد: برابر بررسی ها در املش، سیاهکل، رودسر و رودبار به ترتیب بیشترین مشارکت را شاهد هستیم، تا این لحظه ۹ درصد با شناسنامه و ۹۱ درصد رای دهندگان با کارت ملی رای داده اند.

مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری گیلان با بیان اینکه تاکنون ۴۰ درصد بانوان و ۶۰ درصد آقایان گیلانی در انتخابات مشارکت کردند، گفت: بیشترین بازه سنی رای دهندگان تا این لحظه ۵۵ تا ۶۰ سال بوده است.

شفیعی تاکید کرد: مردم اخبار و اطلاعیه ها را از صدا و سیما و رسانه های رسمی پیگیری کنند، صبح امروز شایعاتی مبنی بر اینکه شمارش آرا د

Share