دبیر ستاد انتخابات گیلان؛

۴۴۶ نفر در هیات‌های اجرایی انتخابات مجلس تایید صلاحیت شدند

سخنگوی ستاد انتخابات گفت: با پایان یافتن مهلت قانونی بررسی صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گیلان از ۶۸۵ داوطلب به تعداد۴۴۶نفر تاییدصلاحیت شدند.

انتخابات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با پایان یافتن مهلت قانونی بررسی صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گیلان از ۶۸۵ داوطلب به تعداد۴۴۶نفر تاییدصلاحیت شدند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اظهار کرد: براساس استعلام از مراجع ۵گانه و به استناد ماده ۶۰ قانون و بررسی در محل با نظر هیات‌های اجرایی یازده مرکز حوزه انتخابیه در استان گیلان ۷۶نفر عدم تایید و ۱۵۰ نفرعدم احراز صلاحیت شدند و ۱۳نفر هم تا این مرحله اعلام انصراف کردند.

جواد شفیعی ثابت دبیر ستادانتخابات با اشاره به جدول زمانبندی انتخابات گفت: فرمانداری‌ها ۱۹و ۲۰ آبان نتایج را مکتوب به داوطلبان ابلاغ می‌کنند و سپس دو روز مهلت وجود دارد برای مشاهده و ابلاغ دلایل‌عدم تایید و عدم احراز صلاحیت براساس درخواست داوطلبان است.

وی گفت: به مدت ۴روز از ۲۳ تا ۲۶ آبان داوطلبان‌ عدم تایید یا عدم احراز صلاحیت شده در صورت تمایل می‌توانند مراتب اعتراض و مستندات دال بر احراز صلاحیت خود را به هیات نظارت استان ارسال نمایند که نحوه زمان و مکان و شیوه آن در اطلاع‌رسانی هیات نظارت ابلاغ خواهد شد.

Share