در بازدید از مناطق ییلاقی ریک

اسلامدوست: با پشت میزنشینی نمی‌توان مشکلات مردم را حل کرد

نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال با بیان اینکه عمده مشکلات عشایر و ییلاقات زیرساختی است، گفت: حل مشکلات روستاها و مناطق ییلاقی در اولویت مسؤولان قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ایرج موذن به همراه یاسر اسلامدوست نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی، کاظم رزمی بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین شهرستان از مناطق ییلاقی ریک بخش مرکزی بازدید کردند.

یاسر اسلامدوست بیان کرد: خدمت‌رسانی به مردم مناطق فرادست به ویژه عشایر باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

نماینده مردمان تالش، رضوانشهر و ماسال با بیان اینکه مسؤولان از پشت میز فاصله بگیرند و به دل مردم بیایند، گفت: عشایر نشینان و ساکنین ییلاقات با مشکلات عدیده ای مواجه هستند که باید به آن‌ها پرداخته شود.

اسلامدوست با بیان اینکه عمده مشکلات عشایر و ییلاقات زیرساختی است، تصریح کرد: با پشت میزنشینی نمی‌توان مشکلات را حل کرد باید در جمع مردم حضور پیدا کرد و از نزدیک برای حل و پیگیری مشکلات قدم بر داشت.

وی با تاکید بر لزوم حضور منسجم، منظم و هدفمند مسؤولان در روستاها و مناطق فرادست افزود: حل مشکلات روستاها و مناطق ییلاقی در اولویت مسؤولان قرار گیرد.

نماینده مردمان شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال با بیان اینکه درب ادارات به روی ارباب رجوع باز باشد، گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و در خدمت‌رسانی به آن‌ها نباید از هیچ کوششی دریغ کنیم.

فرماندار تالش نیز در این در بازدید از مناطق ییلاقی ریک بر  ادامه نهضت خدمات رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: عشایر در تامین بخشی از مایحتاج مورد نیاز سبد غذایی مردم نقش بسزایی دارد، توجه به حوزه زیر ساختی مناطق ییلاقی بسیار ضروری است.

ایرج موذت اظهار کرد: یکی از اهداف دولت سیزدهم خدمات رسانی به مناطق روستایی و محروم بود که در این زمینه در این سه سال خدمات ارزنده ای صورت گرفت.

نماینده عالی دولت در شهرستان بر بررسی وضعیت مسیر راه و جاده ییلاقی، وضعیت اجرای طرح هادی روستایی، وضعیت پوشش خطوط دکل های مخابراتی، حوزه آب و گاز و برق مناطق ییلاقی ریک بخش مرکزی تاکید کرد.

موذن با اشاره به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بر حضور حماسی مردم پای صندوق راًی که منجربه  شادی روح شهید جمهوری خواهد شد که تمام تلاشش برای عمران و آبادانی میهن عزیزمان ایران بود.

 

Share