با حضور رئیس ستاد انتخابات استان گیلان برگزار شد؛

نشست ستاد انتخابات گیلان با روسای ستاد تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری

نشست ستاد انتخابات گیلان با روسای ستاد تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با دعوت از روسای ستاد تبلیغات انتخابات نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ستاد انتخابات استان، با حضور رئیس ستاد انتخابات، رئیس هیات نظارت بر انتخابات و دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات در استان گیلان نشست هم اندیشی برگزار شد.

محمد جلایی رئیس ستاد انتخابات استان در این جلسه گفت: اصل مدیریت اجرایی در انتخابات را با رعایت بی‌طرفی پیگیری می‌کنیم و با گرامیداشت شهدای خدمت در تلاش هستیم با همکاری اعضای محترم نظارت بر انتخابات و عوامل حفاظتی و انتظامی شعب اخذ رای در تعامل و همکاری با روسای ستاد نامزدها برابر قانون تبلیغات انتخابات را مدیریت و راهبرد سلامت و افزایش مشارکت و امنیت در انتخابات را محقق نمائیم.

احمد قنبریان رئیس هیات نظارت بر انتخابات گیلان نیز در این جلسه گفت: ملاک انتخابات قانون است و بر اساس آسیب‌شناسی گذشته توصیه می‌کنیم همه ارکان ستاد نامزدها مطالعه ویژه نسبت به قانون و دستورالعمل داشته باشند.

وی افزود: رای نامزدها حقوقی تعیین شده از جمله معرفی نماینده قانونی نامزدها در شعب اخذ رای پیش بینی شده است و انتظار داریم در امر آموزش هم ستادها کمک کنند تا طرفداران نامزدها از موضوعات قانونی مطلع باشند، چراکه حق نامزدها بیشتر رعایت می‌شود مثل درج کد نامزدها در برگ تعرفه.

جواد شفیعی ثابت دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان گیلان هم با تشریح قوانین برای روسای محترم ستاد‌ها گفت؛ شرح دقیق نحوه قرائت حالت‌های مختلف نگارشی آراء توسط رای دهندگان مکتوب ابلاغ شده است و ضوابط مجاز و غیر مجاز تبلیغات و نحوه دریافت مجوز نشست‌های نامزدها و هواداران آن‌ها اعلام میگردد و انتظار داریم در تعامل خوبی که تاکنون روسای ستادها داشته‌اند ادامه پیدا کند و مقرر گردید نماینده نامزدها شب تجمیع آراء شعب در ۱۷ فرمانداری حاضر بر روند کار باشند.

در این جلسه رئیس ستاد انتخابات آقایان پزشکیان، جلیلی، زاکانی، قاضی زاده هاشمی و قالیباف حضور یافته و نظرات خود را بیان کردند.

مقرر شد به منظور رعایت اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق از فرایند‌های اجرایی و نظارتی در انتخابات این نشست‌های هماهنگی در سطح شهرستان‌ها نیز برگزار و اطلاع‌رسانی شود.

Share