فرمانده انتظامی بندرانزلی خبر داد:

انهدام باند سارقان منازل در بندرانزلی | سارقان به ۱۰ فقره سرقت منزل اعتراف کردند

سرهنگ امیر وهاب‌زاده، فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: اعضای باند ۶ نفره سارقان منازل توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان شناسایی و دستگیر و به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: اعضای باند ۶ نفره سارقان منازل توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان شناسایی و دستگیر و به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ امیر وهاب‌زاده با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، اظهارداشت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آن‌ها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهرستان بندرانزلی بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: پس از بررسی موضوع مشخص شد این سرقت‌ها توسط یک باند ۶ نفره که از افراد سابقه‌دار هستند، صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از دستگیری این افراد طی چند عملیات جداگانه در مخفیگاهشان توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد و اضافه کرد: سارقان به ۱۰ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آن‌ها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است، خاطرنشان کرد: با رعایت اصول ایمنی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

Share